loading...

نایس موزیک

    متن آهنگ مسیح و آرش ای پی نرو    تکلیفمو روشن نکردش آخرش دارن همه حرف میزنن پشت سرش دیگه چقدر باید ازش دفاع کنم هرچی بگم هیشکی نمیشه باورش چقدر بگم دلت هنوزم پیشمه دروغ

حسین بازدید : 47 پنجشنبه 13 تیر 1398

 

 

متن آهنگ مسیح و آرش ای پی نرو

 

 تکلیفمو روشن نکردش آخرش دارن همه حرف میزنن پشت سرش

دیگه چقدر باید ازش دفاع کنم

هرچی بگم هیشکی نمیشه باورش

چقدر بگم دلت هنوزم پیشمه دروغ بگم هم به خودم هم به همه

باید ی کم دیگه بهش فرصت بدم

 دور بشم از فکرایی که توو سرمه

 

نرو که تلخه حالو روزم برام سخته هنوزم بدون تو

 نرو که تلخه حالو روزم

برام سخته هنوزم بدون تو

نرو واست چی کم گذاشتم کسی جز تو نداشتم به جون تو نرو

کاشکی میفهمیدی دل من با تویه 

این جای خالی توی سینم جا تویه

 گفتی که تقصیر منه باشه قبول گناهه این قلب شکستم پا تویه

چقدر بهت گفتم نرو پیشم بمون

چی شد اصا کشید به اینجا کارمون

 قلبمو تا کی باید آرومش کنم چقدر باید دروغ بگم به اینو اون

نرو که تلخه حالو روزم برام سخته هنوزم بدون تو

نرو واست چی کم گذاشتم

کسی جز تو نداشتم به جون تو نرو

  jenabmusic.com

دانلود آهنگ - ( کیفیت عالی 320 ) دانلود آهنگ - ( کیفیت خوب 128 )

 







برچسب ها دانلود اهنگ نرو واست چی کم گذاشتم اهنگ نرو واست چی کم گذاشتم ریمیکس دانلود اهنگ نرو از مسیح و ارش دانلود آهنگ نرو مسیح و آرش دانلود اهنگ نرو واست چی کم گذاشتم ریمیکس دانلود اهنگ از پیشم نرو مسیح و ارش ای پی اهنگ نرو مسیح و ارش دانلود آهنگ جدید مسیح و آرش ای پی دانلود آهنگ نرو مسیح و آرش ای پی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو