loading...

نایس موزیک

مست و گیجم منو از این وسط جمع کن ببرم جایی که هیچ کسی نباشه حالِ منو خوبه هیچ کسو نمیشناسم تو رو میبینم محوِ توست حواسم نمیدونم کجام ، اصاً نمیرسه به تو صِدام یه کم بکن نگام ، آره همونی که من میخ

حسین بازدید : 172 شنبه 17 فروردین 1398

مست و گیجم منو از این وسط جمع کن

ببرم جایی که هیچ کسی نباشه

حالِ منو خوبه هیچ کسو نمیشناسم

تو رو میبینم محوِ توست حواسم

نمیدونم کجام ، اصاً نمیرسه به تو صِدام

یه کم بکن نگام ، آره همونی که من میخوام

توو نگاهت منم ، منم به خودِ تو زُل زدم

حاشیه نمیرم نباشی میمیرم نه نمیشه از تو بگذرم

نمیخوابیم ما ، تا که شب صبح شه

دیوونه بازی ، تو باشی جاشه

بگو همرامی ، حتی توو خوابت

چه حالی دارم ، چقد میخوامت

مست و گیجم منو از این وسط جمع کن

ببرم جایی که هیچ کسی نباشه

حالِ منو خوبه هیچ کسو نمیشناسم

تو رو میبینم محوِ توست حواسم

دورمونن همه ، تو هم طرز نگات بده

یه کم برام بخند بذار نگاه بکنن همه

آره خودمم همونم ، خودت میدونی واسه تو میمونم

حاشیه نمیرم نباشی میمیرم نه نمیشه از تو بگذرم

نمیخوابیم ما ، تا که شب صبح شه

دیوونه بازی ، تو باشی جاشه

بگو همرامی ، حتی توو خوابت

چه حالی دارم ، چقد میخوامت

مست و گیجم منو از این وسط جمع کن

ببرم جایی که هیچ کسی نباشه

حالِ منو خوبه هیچ کسو نمیشناسم

تو رو میبینم محوِ توست حواسم

مست و گیجم منو از این وسط جمع کن

ببرم جایی که هیچ کسی نباشه

حالِ منو خوبه هیچ کسو نمیشناسم

تو رو میبینم محوِ توست حواسم

https://apdi.ir/







برچسب ها مست و گیجم منو از این وسط جمع کن ببرم جایی که هیچ کسی نباشه حالِ منو خوبه هیچ کسو نمیشناسم تو رو میبینم محوِ توست حواسم نمیدونم کجام ، اصاً نمیرسه به تو صِدام یه کم بکن نگام ، آره همونی که من میخوام توو نگاهت منم ، منم به خودِ تو زُل زدم حاشیه نمیرم نباشی میمیرم نه نمیشه از تو بگذرم نمیخوابیم ما ، تا که شب صبح شه دیوونه بازی ، تو باشی جاشه بگو همرامی ، حتی توو خوابت چه حالی دارم ، چقد میخوامت دورمونن همه ، تو هم طرز نگات بده یه کم برام بخند بذار نگاه بکنن همه آره خودمم همونم ، خودت میدونی واسه تو میمونم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو