loading...

نایس موزیک

متن آهنگ خداحافظ همین حالا محمد علیزاده خداحافظ همین حالا همین حالا که من تنهام خداحافظ به شرطی که بفهمی تر شده چشمام خداحافظ کمی غمگین به یاد اون همه تردید به یاد آسمونی که منو از چشم تو می دید

حسین بازدید : 137 شنبه 02 آذر 1398

متن آهنگ خداحافظ همین حالا محمد علیزاده
خداحافظ همین حالا همین حالا که من تنهام
خداحافظ به شرطی که بفهمی تر شده چشمام
خداحافظ کمی غمگین به یاد اون همه تردید
به یاد آسمونی که منو از چشم تو می دید
اگه گفتم خداحافظ نه اینکه رفتنت ساده است
نه اینکه میشه باور کرد دوباره آخر جاده است
خداحافظ واسه اینکه نبندی دل به رویاها
بدونی بی تو و با تو همینه رسم این دنیا
خداحافظ خداحافظ همین حالا

متن آهنگ خداحافظ همین حالا محمد علیزاده
خداحافظ همین حالا همین حالا که من تنهام
خداحافظ به شرطی که بفهمی تر شده چشمام
خداحافظ کمی غمگین به یاد اون همه تردید
به یاد آسمونی که منو از چشم تو می دید
اگه گفتم خداحافظ نه اینکه رفتنت ساده است
نه اینکه میشه باور کرد دوباره آخر جاده است
خداحافظ واسه اینکه نبندی دل به رویاها
بدونی بی تو و با تو همینه رسم این دنیا
خداحافظ خداحافظ همین حالا







برچسب ها متن شعر خداحافظ همین حالا خداحافظ همین حالا محمد علیزاده 320 دانلود آهنگ خداحافظ همین حالا احسان خواجه امیری آهنگ خداحافظ همین حالا همین حالا که من تنهام خداحافظ همین حالا فرزاد حسنی اهنگ خداحافظ همین حالا که من تنهام دانلود آهنگ غمگین خداحافظ ای دانلود آهنگ خداحافظ محمد علیزاده با لینک مستقیم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو