loading...

نایس موزیک

بسوزی بسازی به آوازیمن از تو برم دل به طنازیبیا تا غمت را برم از دلبه راز و نیازی به دمسازیمده دگر تو آزارمبه عشق تو گرفتارمبیا به سوی من تا جانی دارممده دگر تو آزارمبه عشق تو گرفتارمبیا به سوی من تا

حسین بازدید : 1366 یکشنبه 28 بهمن 1397

بسوزی بسازی به آوازی
من از تو برم دل به طنازی
بیا تا غمت را برم از دل
به راز و نیازی به دمسازی
مده دگر تو آزارم
به عشق تو گرفتارم
بیا به سوی من تا جانی دارم
مده دگر تو آزارم
به عشق تو گرفتارم
بیا به سوی من تا جانی دارم

 

دانلود آهنگ بسوزی بسازی به آوازیمن از تو برم دل به طنازی با کیفیت 320,دانلود آهنگ جدید ایرانی,متن آهنگ بسوزی بسازی به آوازیمن از تو برم دل به طنازی ,بسوزی بسازی به آوازیمن از تو برم دل به طنازی,دانلود آهنگ جدید بسوزی بسازی به آوازیمن از تو برم دل به طنازی,دانلود آهنگ,دانلود آهنگ بیکلام بسوزی بسازی به آوازیمن از تو برم دل به طنازی,کد آهنگ پیشواز همراه اول بسوزی بسازی به آوازیمن از تو برم دل به طنازی ,کد آهنگ پیشواز ایرانسل بسوزی بسازی به آوازیمن از تو برم دل به طنازی ,متن آهنگ,Download Music,

 

 

دانلود آهنگ بسوزی بسازی به آوازی من از تو برم دل به طنازی - بزودی

 

 

این آهنگ از طریق کاربران سایت مادرخواست شده - این آهنگ درصورت پیدا شدن بزودی در سایت قرار میگیرد

اگر دنبال آهنگی هستین که توی اینترنت نیست متن شو برامون ارسال کنید تا با هم کمک کنیم زود تر پیدا بشه

پی ام فقط در تلگرام 09306108990







برچسب ها بسوزی بسازی به آوازی من از تو برم دل به طنازی بیا تا غمت را برم از دل به راز و نیازی به دمسازی مده دگر تو آزارم به عشق تو گرفتارم بیا به سوی من تا جانی دارم مده دگر تو آزارم به عشق تو گرفتارم بیا به سوی من تا جانی دارم دانلود آهنگ بسوزی بسازی به آوازیمن از تو برم دل به طنازی با کیفیت 320 دانلود آهنگ جدید ایرانی متن آهنگ بسوزی بسازی به آوازیمن از تو برم دل به طنازی بسوزی بسازی به آوازیمن از تو برم دل به طنازی دانلود آهنگ جدید بسوزی بسازی به آوازیمن از تو برم دل به طنازی دانلود آهنگ دانلود آهنگ بیکلام بسوزی بسازی به آوازیمن از تو برم دل به طنازی کد آهنگ پیشواز همراه اول بسوزی بسازی به آوازیمن از تو برم دل به طنازی کد آهنگ پیشواز ایرانسل بسوزی بسازی به آوازیمن از تو برم دل به طنازی متن آهنگ Download Music
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو