loading...

نایس موزیک

,    دانلود اهنگ دیوونت میشم دوباره ضربانم رو هزاره,    دانلود اهنگ وقتی بهم زول میزنی دیوونت میشم دوباره,    گرشا رضایی به تو وابسته شدم,   

حسین بازدید : 15 پنجشنبه 01 اسفند 1398

,    دانلود اهنگ دیوونت میشم دوباره ضربانم رو هزاره
,    دانلود اهنگ وقتی بهم زول میزنی دیوونت میشم دوباره
,    گرشا رضایی به تو وابسته شدم
,    دانلود آهنگ وقتی بهم زل میزنی شرمنده میشم از نگات
,    گرشا رضایی ادامه داره ریمیکس
,    دانلود اهنگ ادامه داره
,    آهنگ گرشا رضایی عشقم
,    دانلود آهنگ ادامه داره گرشا رضایی
,    ریمیکس اهنگ ادامه داره گرشا رضایی
,    دانلود اهنگ
,   

 

متن آهنگ جدید گرشا رضایی ادامه داره

وقتی بهم زل میزنی دیوونت میشم دوباره ضربانم رو هزاره حسم بهت ادامه داره
هر چقدر فک میکنم چشات هیچی کم نداره دلم اونقدر بیقراره که میخواد یه بار دیگه کم بیاره

خیلی خوبیات زیاده دلم اختیارشو دست تو داده

میمیرم واسه چشمات که عزیزن که عجیبن که دیوونن
چشمام خورده به چشمات که مریضن که حریصن که دیوونن

میمیرم واسه چشمات که عزیزن که عجیبن که دیوونن
چشمام خورده به چشمات که مریضن که حریصن که دیوونن

شعر آهنگ جدید گرشا رضایی ادامه داره

حتی صدای قلبتم جوری که دلم میخواده مثله آهنگای شاده لبخندتم که فوق العاده
به تو وابسته شدم با دو سه تا حرف ساده خیلی خوبیات زیاده دلم اختیارشو دست تو داده

دلم اونقدر بیقراره که میخواد یه بار دیگه کم بیاره

میمیرم واسه چشمات که عزیزن که عجیبن که دیوونن
چشمام خورده به چشمات که مریضن که حریصن که دیوونن

میمیرم واسه چشمات که عزیزن که عجیبن که دیوونن
چشمام خورده به چشمات که مریضن که حریصن که دیوونن







برچسب ها دانلود اهنگ دیوونت میشم دوباره ضربانم رو هزاره دانلود اهنگ وقتی بهم زول میزنی دیوونت میشم دوباره گرشا رضایی به تو وابسته شدم دانلود آهنگ وقتی بهم زل میزنی شرمنده میشم از نگات گرشا رضایی ادامه داره ریمیکس دانلود اهنگ ادامه داره آهنگ گرشا رضایی عشقم دانلود آهنگ ادامه داره گرشا رضایی ریمیکس اهنگ ادامه داره گرشا رضایی دانلود اهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو