loading...

نایس موزیک

متن آهنگ عاشق تصویر کمرنگ توام حجت درولی ,کد آهنگ پیشواز همراه اول عاشق تصویر کمرنگ توام حجت درولی ,دانلود آهنگ عاشق تصویر کمرنگ توام حجت درولی با کیفیت 320,کد آهنگ پیشواز ایرانسل عاشق تصویر کمرنگ توا

حسین بازدید : 49 دوشنبه 29 بهمن 1397

متن آهنگ عاشق تصویر کمرنگ توام حجت درولی ,کد آهنگ پیشواز همراه اول عاشق تصویر کمرنگ توام حجت درولی ,دانلود آهنگ عاشق تصویر کمرنگ توام حجت درولی با کیفیت 320,کد آهنگ پیشواز ایرانسل عاشق تصویر کمرنگ توام حجت درولی ,دانلود آهنگ جدید عاشق تصویر کمرنگ توام حجت درولی,عاشق تصویر کمرنگ توام حجت درولی,دانلود آهنگ,دانلود آهنگ بیکلام عاشق تصویر کمرنگ توام حجت درولی,Download Music,دانلود آهنگ جدید ایرانی,متن آهنگ,

 

الکی یاد تو دلو بازی میده

دل من ندیدت تورو تازه دیده

حالا تو دست من عکس خیس خوردته

دل من گل من به خدا مردته

عاشق تصویر کم رنگ توام

واقعی این شبا دلتنگ توام

عشق من من بمیرم راضی میشی

منم اون عاشق یک رنگ توام

عاشق تصویر کم رنگ توام

این روزا بدجوری دلتنگ توام

شب و دوباره میخورم غصه تو

دوست دارم واقعی بگیرم دستاتو

عکس خیس خوردتو میگیرم بغلم

داغم اینه گلم از تو بی خبرم

عاشق تصویر کمرنگ توام

واقعی این شب ها دلتنگ توام

عشق من من بمیرم راضی میشی

منم اون عاشق یکرنگ توام

عاشق تصویر کمرنگ توام

این روزا بدجوری دلتنگ توام

درصورت نبودن یا مشکل داشتن لینک دانلود لطفا ما را از طریق نظرات مطلع کنید

http://www.aban-music.com







برچسب ها متن آهنگ عاشق تصویر کمرنگ توام حجت درولی کد آهنگ پیشواز همراه اول عاشق تصویر کمرنگ توام حجت درولی دانلود آهنگ عاشق تصویر کمرنگ توام حجت درولی با کیفیت 320 کد آهنگ پیشواز ایرانسل عاشق تصویر کمرنگ توام حجت درولی دانلود آهنگ جدید عاشق تصویر کمرنگ توام حجت درولی عاشق تصویر کمرنگ توام حجت درولی دانلود آهنگ دانلود آهنگ بیکلام عاشق تصویر کمرنگ توام حجت درولی Download Music دانلود آهنگ جدید ایرانی متن آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو