loading...

نایس موزیک

همراه با متن آهنگ : های دل من دل من دل من های دل من دل من دل من تک و تنها فاز ارتش ره دارمه مست پلنگ لر بکش دانلود آهنگ مست پلنگ لر بکش از وحید مرادیپلنگی جور دشمنی سر سوارمه مست پلن

حسین بازدید : 46 سه شنبه 28 مرداد 1399

همراه با متن آهنگ :

های دل من دل من دل من

های دل من دل من دل من

تک و تنها فاز ارتش ره دارمه

مست پلنگ لر بکش

دانلود آهنگ مست پلنگ لر بکش از وحید مرادی

پلنگی جور دشمنی سر سوارمه

مست پلنگ لر بکش

پلنگی جور دشمنی سر سوارمه

مست پلنگ لر بکش

سر سیو جم شو بووشه ویشارمه

مست پلنگ لر بکش

ورگی جرات شری جیگر ره دارمه

مست پلنگ لر بکش

ورگی جرات شری جیگر ره دارمه

مست پلنگ لر بکش

مست پلنگ لر بکش مست پلنگ لر بکش

اگر داینی سر جنگ مرد ووش و حاضر بکش

اگر داینی سر جنگ مرد ووش و حاضر بکش

مست پلنگ لر بکش مست پلنگ لر بکش

اگر داینی سر جنگ مرد ووشو حاضر وکش

اگر داینی سر جنگ مرد ووشو حاضر وکش

های دل من دل من دل من

تیزی جا چندساله که برارمه مست پلنگ لر بکش

کل ایرون اسم و آوازه دارمه مست پلنگ لر بکش

شه عاقبتی دست من گله دارمه مست پلنگ لر بکش

لحظه به لحظه فاز حمله دارمه مست پلنگ لر بکش

مست پلنگ لر بکش مست پلنگ لر بکش

اگه داینی سر جنگ مرد ووشو حاضر بکش

مست پلنگ لر بکش مست پلنگ لر بکش

اگه داینی سر جنگ مرد ووشو حاضر بکش

دانلود آهنگ با کیفیت 320







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو