loading...

نایس موزیک

,    ,    دانلود اهنگ اخه دردم درده تو بود,    دانلود آهنگ ترکی من اگه کسیو داشتم,    آهنگ اگه زخم نخورده بودم تو رو باور نمی کردم, &nb

حسین بازدید : 177 پنجشنبه 16 آبان 1398


,   
,    دانلود اهنگ اخه دردم درده تو بود
,    دانلود آهنگ ترکی من اگه کسیو داشتم
,    آهنگ اگه زخم نخورده بودم تو رو باور نمی کردم
,    دانلود من اگه کسیو داشتم همایون
,    من اگه کسیو داشتم دیگه دربدر نبودم صوتی
,    دانلود آهنگ من اگه کسیو داشتم سهیل کریمی
,    کلیپ اخه دردم درد تو بود
,    اهنگ من اگه کسیو داشتم از مجید خراطها
,    همایون نیکخواهی
,   
,   

https://www.bibakmusic.com

متن آهنگ زخم از همایون نیکخواهی

با غــم و غربت و اندوه دیگه همسفــــر نبـــودم

Ba gham o ghorbat o andoh dige hamsafar nabodam

اگه زخم نخـــورده بـودم تو رو باور نمیکردم

Age zakhm nakhorde bodam to ro bavar nemikardam

توی این حصار غربـت با غمت سر نمیکردم

دانلود آهنگ من اگه کسی رو داشتم از همایون نیکخواهی

کولی شب زده بودم پشت گریه صدات کردم

از پس آینه اشـــک  تا همیـــشه نگات کردم

ترانه آهنگ زخم از همایون نیکخواهی

قدر عشق معنای مرگه مسلخه  پاییز و برگه

قصه عشق و حقیقت قصـــه ی گــل و تگرگه

دانلود آهنگ من اگه کسی رو داشتم از همایون نیکخواهی

آخه دردم درد تو بود درد دور از من و ما بود

شکل تنهایـــی و غربـــت سرنوشـــت آدمـــا بود

با چشمات دنیا رو دیدم حتی مـن فردا رو دیــدم

توی قلب قطــره بـودن با تــو مــن دریا رو دیـــدم

دانلود آهنگ

 







برچسب ها دانلود اهنگ اخه دردم درده تو بود دانلود آهنگ ترکی من اگه کسیو داشتم آهنگ اگه زخم نخورده بودم تو رو باور نمی کردم دانلود من اگه کسیو داشتم همایون من اگه کسیو داشتم دیگه دربدر نبودم صوتی دانلود آهنگ من اگه کسیو داشتم سهیل کریمی کلیپ اخه دردم درد تو بود اهنگ من اگه کسیو داشتم از مجید خراطها همایون نیکخواهی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو