loading...

نایس موزیک

آهنگ چونی بی من همایون شجریانای همدم روزگار چونی بی من؟ای مونس و غمگسار چونی بی من؟من با رخ چون خزان دردم بی توتو با رخ چون بهار چونی بی من؟========ای زندگی تن و توانم همه توجانی و دلی ای دل و جانم هم

حسین بازدید : 19 سه شنبه 06 آبان 1399

آهنگ چونی بی من همایون شجریان

ای همدم روزگار چونی بی من؟

ای مونس و غمگسار چونی بی من؟

من با رخ چون خزان دردم بی تو

تو با رخ چون بهار چونی بی من؟

========

ای زندگی تن و توانم همه تو

جانی و دلی ای دل و جانم همه تو

تو هستی من شدی از آنی همه من

من نیست شدم در تو از آنم همه تو

=====

ای همدم روزگار چونی بی من؟

ای مونس و غمگسار چونی بی من؟

من با رخ چون خزان دردم بی تو

تو با رخ چون بهار چونی بی من؟

=====

عشقت به دلم بر آمد و شاد برفت باز آمد و رخت خویش بنهاد و برفت

گفتم به تکلف دو سه روزی بنشین بنشست و کنون رفتنش از یاد برفت

=====

ای همدم روزگار چونی بی من؟

ای مونس و غمگسار چونی بی من؟

من با رخ چون خزان دردم بی تو

تو با رخ چون بهار چونی بی من؟

=====

ای در دل من میل و تمنا همه تو
وندر سر من مایه ی سودا همه تو

هر چند به روزگار در می نگرم امروز همه تویی و فردا همه تو

====

ای همدم روزگار چونی بی من؟

ای مونس و غمگسار چونی بی من؟

من با رخ چون خزان دردم بی تو

تو با رخ چون بهار چونی بی من؟







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو