loading...

نایس موزیک

آهنگ اجازه میدی سعید رستمیLyrics Music Saeed Rostami Ejaze Midiترانه و شعر آهنگ اجازه میدی سعید رستمیاجازه میدی یه دفعه اسم تورو صدا کنمبدونه ترسو دلهره یه بار بهت نگاه کنماجازه میخوام که بگم بی تو تح

حسین بازدید : 3 پنجشنبه 14 اسفند 1399

آهنگ اجازه میدی سعید رستمی
Lyrics Music Saeed Rostami Ejaze Midi




ترانه و شعر آهنگ اجازه میدی سعید رستمی
اجازه میدی یه دفعه اسم تورو صدا کنم
بدونه ترسو دلهره یه بار بهت نگاه کنم
اجازه میخوام که بگم بی تو تحمل ندارم
وقتی هوا ابری میشه اجازه میدی ببارم
اجازه میدی بمیرم برایه تو یا جون بگیرم از تو و صدایه تو
اجازه میدی برسم به روزی که تمومه حرفاشو دلم بهت بگه
اجازه میدی بمیرم برایه تو
یا جون بگیرم از تو و صدایه تو
اجازه میدی برسم به روزی که
تمومه حرفاشو دلم بهت بگه
تکست آهنگ اجازه میدی سعید رستمی
اجازه میدی به خدا از تو شکایتی کنم
میفهمونم علاقمو خواستم جسارتی کنم
اجازه میدی از خدا بخوام بیای کنار من
ایندفعه شوخی ندارم نیای تمومه کار من
اجازه میدی بمیرم برایه تو یا جون بگیرم از تو و صدایه تو
اجازه میدی برسم به روزی که تمومه حرفاشو دلم بهت بگه
اجازه میدی بمیرم برایه تو
یا جون بگیرم از تو و صدایه تو
اجازه میدی برسم به روزی که
تمومه حرفاشو دلم بهت بگه
اجازه میدی یه دفعه اسم تورو صدا کنم بدونه ترسو دلهره یه بار بهت نگاه کنم
اجازه میخوام که بگم بی تو تحمل ندارم وقتی هوا ابری میشه اجازه میدی ببارم
اجازه میدی بمیرم برایه تو یا جون بگیرم از تو و صدایه تو
اجازه میدی برسم به روزی که تمومه حرفاشو دلم بهت بگه

**







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو