loading...

نایس موزیک

  من و تو عاشقونه های تلخیم من و تو یه غده ی عشقی بدخیم   ما یه آسمونیم اما بی ستاره من و تو یه عشقی که شگون نداره   من و تو یه قصه ی تلخ و غم انگیز من و تو یه ماجرای حیرت انگیز

حسین بازدید : 55 سه شنبه 07 خرداد 1398

 

من و تو عاشقونه های تلخیم

من و تو یه غده ی عشقی بدخیم

 

ما یه آسمونیم اما بی ستاره

من و تو یه عشقی که شگون نداره

 

من و تو یه قصه ی تلخ و غم انگیز

من و تو یه ماجرای حیرت انگیز

 

*

 

یکی دیگه رو صدا می کنی

تو روی منو سیاه می کنی

 

یکی دیگه رو صدا میزنم

حسود میشی و نگاه میکنی

 

متن آهنگ جدید شهریار ابراهیمی به نام حیرت انگیز

هنوز سرکشم ، هنوز دلخوری
ازت می برم ، ازم می بری

نگاه کردنم ، پر از ادعاست

غرور بین ما ، چه بی انتهاست

تو هم مثل من ، منم مثل تو

تو دلگیری و ، من هم حس تو

هنوز کم نشد ، از این دلخوری

ازت می برم ، ازم می بری

ما دو کوهیم که به هم نمی رسیمٌ

من و تو ته ته ته غمیمٌ

من و تو عاشقونه های تلخیم

من و تو یه غده ی عشقی بدخیم

ما یه آسمونیم اما بی ستاره

من و تو یه عشقی که شگون نداره

من و تو یه قصه ی تلخ و غم انگیز
من و تو یه ماجرای حیرت انگیز

یکی دیگه رو صدا می کنی

تو روی منو سیاه می کنی

یکی دیگه رو صدا می زنم

حسود میشی و نگاه می کنی

https://www.jenabmusic.com

دانلود آهنگ - ( کیفیت خوب 128 )

دانلود آهنگ - ( کیفیت عالی 320 )

 







برچسب ها دانلود آهنگ جدید من و تو عاشقونه های تلخیم شهریار ابراهیمی متن آهنگ من و تو عاشقونه های تلخیم شهریار ابراهیمی کد آهنگ پیشواز ایرانسل من و تو عاشقونه های تلخیم شهریار ابراهیمی من و تو عاشقونه های تلخیم شهریار ابراهیمی دانلود آهنگ جدید ایرانی Download Music کد آهنگ پیشواز همراه اول من و تو عاشقونه های تلخیم شهریار ابراهیمی دانلود آهنگ بیکلام من و تو عاشقونه های تلخیم شهریار ابراهیمی دانلود آهنگ متن آهنگ دانلود آهنگ من و تو عاشقونه های تلخیم شهریار ابراهیمی با کیفیت 320
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو