loading...

نایس موزیک

,    دانلود آهنگ حبیب به نام مرد تنهای شب,    دانلود آهنگ من مرد تنهای شبم ورژن جدید,    دانلود آهنگ من مرد تنهای شبم قدیمی,    آهنگ من مرد

حسین بازدید : 91 دوشنبه 16 اردیبهشت 1398



,    دانلود آهنگ حبیب به نام مرد تنهای شب
,    دانلود آهنگ من مرد تنهای شبم ورژن جدید
,    دانلود آهنگ من مرد تنهای شبم قدیمی
,    آهنگ من مرد تنهای شبم با گیتار
,    دانلود آلبوم حبیب مرد تنهای شب
,    دانلود آهنگ حبیب مرد تنهای شب ریمیکس
,    حبیب مرد تنهای شب آهنگها
,    دانلود آهنگ مرد تنهای شب حبیب ورژن قدیمی
,    دانلود آهنگ من مرد تنهای شبم از مهدی جهانی

https://www.bibakmusic.com/16828/music-دانلود-آهنگ-حبیب-مرد-تنهایی-شب.html

متن آهنگ مرد تنهایی شب از حبیب

 من مرد تنهای شبم

مهر خموشی بر لبم

تنهاو غمگین رفته ام

دل از همه گسسته ام

تنهای تنها،غمگین و رسوا

تنها و بی فردا منم

من مرد تنهای شبم

man marde tanhay shabam

مهر خموشی بر لبم

mehre khamoshi bar labam

من مرد تنهای شبم

man marde tanhay shabam 

صد قصه مانده بر لبم

sad ghese mande bar labam

از شهر تو منرفته ام

کوله بارمرا بسته ام

بی فکر فردا، با خود و تنها

عابر این شب ها منم

بی فکر فردا، با خود و تنها

عابر این شب ها منم

من مرد تنهای شبم

man marde tanhay shabam

مهر خموشی بر لبم

mehre khamoshi bar labam

من مرد تنهای شبم

man marde tanhay shabam 

صد قصه مانده بر لبم

sad ghese mande bar labam

ترانه آهنگ مرد تنهایی شب از حبیب

صد قصه مانده بر لبم

از شهر تو منرفته ام

کوله بارمرا بسته ام

بی فکر فردا، با خود و تنها

عابر این شب ها منم

بی فکر فردا، با خود و تنها

عابر این شب ها منم

من مرد تنهای شبم

man marde tanhay shabam

مهر خموشی بر لبم

mehre khamoshi bar labam

من مرد تنهای شبم

man marde tanhay shabam 

صد قصه مانده بر لبم

sad ghese mande bar labam







برچسب ها دانلود آهنگ حبیب به نام مرد تنهای شب دانلود آهنگ من مرد تنهای شبم ورژن جدید دانلود آهنگ من مرد تنهای شبم قدیمی آهنگ من مرد تنهای شبم با گیتار دانلود آلبوم حبیب مرد تنهای شب دانلود آهنگ حبیب مرد تنهای شب ریمیکس حبیب مرد تنهای شب آهنگها دانلود آهنگ مرد تنهای شب حبیب ورژن قدیمی دانلود آهنگ من مرد تنهای شبم از مهدی جهانی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو