loading...

نایس موزیک

,    دانلود آهنگ یه دلم میگه همدم بگیرم,    آهنگ یه دلم میگه برم برم,    اهنگ درباره زن,    کاوه ایرانی,    دانلود اهنگ عروس

حسین بازدید : 25 جمعه 15 فروردین 1399


,    دانلود آهنگ یه دلم میگه همدم بگیرم
,    آهنگ یه دلم میگه برم برم
,    اهنگ درباره زن
,    کاوه ایرانی
,    دانلود اهنگ عروس دوماد شدن خرجش گرونه
,    دانلود آهنگ
,   

یه دلم میگه همدم بگیرم من یه دلم میگه ترسم بگیرم زن

Ye delam mige hamdam begiram man ye delam mige tarsam begiram zan

چه کنم چکارنکنم حالا بگیرم زن یانگیرم زن

Che kunam chekar nakunam hala begiram zan ya nagiram zan

دل دل نکن که وقتشه دس دس نکن که دیرمیشه

عضب نشستن بستته آستین بالاکن وقتشه

زن مثه جونه دواودرمونه بی زن نمی تونه هیچ مردی بمونه

نکنه نکنه نکنه نکنه که دل ببندی سری که دردنداره واسه چی دستمال میبندی

باحرف اینواونواین تودام نیفتی سرتوگول نمالی عاقبت نگی نگفتی

یکی به دومی کنه هردم دستوپاتومیبنده کم کم بلای جونت میشه سرجم اشکتودرمیاره نم نم

یکی میگه شاه بی غمی تو یکی میگه که بی هم دمی تو

این میگه دیرمیشه پیرمیشی تو اون میگه عجله نکنی تو

ترانه آهنگ زن از کاوه ایرانی

این خالی میکنه دلمو اون میخندونه لبمو این میلرزونه تنمو اون بالامیبره طبمو

عروس دومادشدن خرجش گرونه منوتوماشدنها بی دوومه

بامادنیادیگه نامهربونه خوشبختی مال ازمابهترونه

اره والله اره والله اره والله

اینجوری که پیداس شانس بامایارنیس بااین حالواحوال مارابایارکارنیس

آنکس که خریداربه اومیلم نیس وآن کس که به اومیل خریدارم نیس

باداباداهرچی بادابادخداروچه دیدی شایدبخواد کاری کنه

شانس بات راه بیادکافیه فقط دلت بخواد دلت بخواد دلت بخواد







برچسب ها دانلود آهنگ یه دلم میگه همدم بگیرم آهنگ یه دلم میگه برم برم اهنگ درباره زن کاوه ایرانی دانلود اهنگ عروس دوماد شدن خرجش گرونه دانلود آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو