loading...

نایس موزیک

متن مداحییا ابو فاضل مددشال ماتمت آبرو به من دادموج پرچمت دلمو داده بر بادقصه ی غمت دریای نگاهتاسم اعظمت از لبم نیفتاد+توکه جلوتا بی کرونه داریتو سینه ی من فقط تو خونه داریقد تمومه عالم دیونه داری...ا

حسین بازدید : 51 یکشنبه 07 آبان 1396


متن مداحی
یا ابو فاضل مدد

شال ماتمت آبرو به من داد
موج پرچمت دلمو داده بر باد
قصه ی غمت دریای نگاهت
اسم اعظمت از لبم نیفتاد
+توکه جلوتا بی کرونه داری
تو سینه ی من فقط تو خونه داری
قد تمومه عالم دیونه داری
...
ارباب خوبم کروبلاتو عشقه
ارباب خوبم سینه زناتو عشقه
ارباب خوبم پرچم سیاهتو عشقه
****


وای دلم بی سرو سامونه
ماتمت درده بی درمونه
با اشاره ی دست خواهرتو
سینه می زنه دست نوکرتو
خیمه عزا شد علم دوباره
با اجازه ی پلک مادر تو
اونکه منو تا خیمه ی تو کشیده
منو برای عشقت آفریده
عطر نگاهت توی دلم وزیده
...
ارباب خوبم کروبلاتو عشقه
ارباب خوبم سینه زناتو عشقه
ارباب خوبم پرچم سیاهتو عشقه

***

باز هلال محرم
سرزد و غم عالم
خیمه زدو در دلم (وای دلم وای حسین)
باز شنیده صدای
ناله های عزای
شاه بی سر دلم(وای دلم وای حسین
وای دلم بی سر و سامونه
ماتمت درد بی درمونه
...
من شنیدم تو تشنه جون سپردی
روضه خون می گه تو آبی نخوردی
لاله می باری از محاسنه تو

****
منبع:
http://abaraatahowra.mihanblog.com








اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو