loading...

نایس موزیک

دانلود نوحه ببار ای بارون ببار بر دلم از محمود کریمی با لینک مستقیم متن این مداحی : ببار ای بارون ببار بر دلم گریه کن خون ببار بر شب تیره چون زلف یار بهر لیلی چو مجنون ببار فدای غم های تو خون میچک

حسین بازدید : 41 دوشنبه 03 شهریور 1399

دانلود نوحه ببار ای بارون ببار بر دلم از محمود کریمی با لینک مستقیم

متن این مداحی :

ببار ای بارون ببار بر دلم گریه کن خون ببار

بر شب تیره چون زلف یار بهر لیلی چو مجنون ببار

فدای غم های تو خون میچکد از چشمای تو

بی تاب روی زیبای تو می سوزه عالم در پای تو

خون دل آسمون زبون میگیره صاحب زمون

ای امان ای امان ای امان عمه جان عمه جان عمه جان

دل زارم در تبه گوشه ی چادر زینب

امشب جون همه بر لبه روضه خون مادر زینبِ

وای زینب

دانلود نوحه ببار ای بارون ببار بر دلم از محمود کریمی

رسیده جون بر لبم می سوزه سینه پر تبم

آسمون تیره ی شبم قربونی غم زینبم

وای زینب

اگر که غوغا نکرد اگه شکوه ز غم ها نکرد

سفره ی دلشو وا نکرد غصه جیگرشو پاره کرد

وای زینب ………………………………………..

منبع ناکامان

دانلود مداحی با کیفیت 128







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو