loading...

نایس موزیک

,    دانلود آهنگ دلم گرفته نمیخوام آواز بخونم,    کلیپ دلم گرفته نمیخوام اواز بخونم,    دانلود آهنگ دلم گرفته نمیخوام آواز بخونم جدید,    دا

حسین بازدید : 44 شنبه 18 اسفند 1397


,    دانلود آهنگ دلم گرفته نمیخوام آواز بخونم
,    کلیپ دلم گرفته نمیخوام اواز بخونم
,    دانلود آهنگ دلم گرفته نمیخوام آواز بخونم جدید
,    دانلود آهنگ بزارین برم من 320
,    دانلود آهنگ بزارین برم من با کیفیت 320
,    دانلود اهنگ بزارید برم من از محمد یاوری
,    دانلود موزیک ویدیو بزارین برم من
,    کلیپ آهنگ دلم گرفته نمیخوام آواز بخونم
,    محمد یاوری دلم گرفته

https://japanmusic.ir

دلم گرفته نمیخوام آواز بخونم
دلم گرفته نمیخوام اینجا بمونم
امشب دل من ای خدا طاقت نداره
تا کی خدایا اشک غم باید بباره …

بذارین برم من
بزارین برم من

بخت من امروز بیدار نمیشه
گل به گلستان بی خار نمیشه
شهر من آخر منو رها کرد
بازم غم من منو صدا کرد
این درد غربت منو گرفته
هر چی که داشتم از من گرفته
میخوام برم من اما نمیشه
غم جدایی تموم نمیشه

بزارین برم من

,    دانلود آهنگ دلم گرفته نمیخوام آواز بخونم جدید - بزودی

 







برچسب ها دانلود آهنگ دلم گرفته نمیخوام آواز بخونم کلیپ دلم گرفته نمیخوام اواز بخونم دانلود آهنگ دلم گرفته نمیخوام آواز بخونم جدید دانلود اهنگ بزارید برم من از محمد یاوری کلیپ آهنگ دلم گرفته نمیخوام آواز بخونم محمد یاوری دلم گرفته
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو