loading...

نایس موزیک

آهنگ آخر هفته سیاوش قمصری» ترانه سرا ( عليرضا طليس چي )» آهنگ ساز : ( عليرضا طليس چي )» تنظیم : ( عليرضا طليس چي )خدای من چقدر آخه سادمعکسا که حرف نمیزنند با آدمببین چه میکنه باهام غ

حسین بازدید : 27 دوشنبه 23 فروردین 1400

آهنگ آخر هفته سیاوش قمصری
» ترانه سرا ( عليرضا طليس چي )
» آهنگ ساز : ( عليرضا طليس چي )
» تنظیم : ( عليرضا طليس چي )
خدای من چقدر آخه سادم

عکسا که حرف نمیزنند با آدم

ببین چه میکنه باهام غم تو

نمیدونی چیا میافته یادم

پایین این شهر یه شهر دیگست

آخر هر هفته یه گل میگیرم

آخر هر هفته میام سراغت

اگه نیام ببینمت میمیرم

گریه حریف غصه هام نمیشه

جا تو با چی پر کنم اروم جون

واسه یه لحظه هم شده بیا و کنار قلب خسته ی من بمون

سراغت و از این و اون گرفتم

اما کسی ازت خبر نداره

باور نکردم از تو دنیا رفتی

قلب ضعیف من طاقت نداره

پایین این شهر یه شهر دیگست

آخر هر هفته یه گل میگیرم

آخر هر هفته میام سراغت

اگه نیام ببینمت میمیرم

منبع: ایران ترانه







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو