loading...

نایس موزیک

,    ,    دانلود آهنگ دوباره صدام کن منو روبه رام کن,    دانلود آهنگ دوباره صدام کن منو روبراه کن,    دانلود اهنگ دور چشات بگردم چشاتو دوره

حسین بازدید : 15 پنجشنبه 01 اسفند 1398


,   
,    دانلود آهنگ دوباره صدام کن منو روبه رام کن
,    دانلود آهنگ دوباره صدام کن منو روبراه کن
,    دانلود اهنگ دور چشات بگردم چشاتو دوره کردم
,    الهی من بگردم دور چشات بگردم
,    اهنگ دوباره صدام کن منو روبراه کن
,    آهنگ دور چشات بگردم
,    دانلود اهنگ ادوین نفس من تویی
,    دانلود اهنگ نفس خودمنی تو
,    دانلود اهنگ الهی من بگردم دور چشمات بگردم
,    دانلود اهنگ
,   

 

قلب تو جای خودمه عشق من واسه تو کمه زیبایی تکی تو همه جا 

صدبارم اگه تو بری من بازم واسه تو یکی میمیرم اگه تو بگی 

دور چشات بگردم چشاتو دوره کردم بگو فقط مال منی تو 

آخه عشق تو دروغ نیست قلب تو شلوغ نیست 

تو دلبر خاص منی تو

دوباره صدام کن منو روبرام کن اونجوری که دوس داره دل من اونجوری نگام کن

نقس منی تو زندگی یعنی تو بخاطر من قید همه رو آخه میزنی تو

 دوباره صدام کن منو روبرام کن اونجوری که دوس داره دل من اونجوری نگام کن

نقس منی تو زندگی یعنی تو بخاطر من قید همه رو آخه میزنی تو

قلب تو بده به منو نزدیگتر بیا ی کم میزون کن حال دلمو تو

تا وقتی توو دل منی جات امنه تو گل منی نشکونی یهو دل منو

الهی من بگردم دور چشات بگردم با تو عجب حالیه این عشق

عطر روی لباست پرت شدن حواست عشق تو جذابه همینه

 دوباره صدام کن منو روبرام کن اونجوری که دوس داره دل من اونجوری نگام کن

نقس منی تو زندگی یعنی تو بخاطر من قید همه رو آخه میزنی تو

 دوباره صدام کن منو روبرام کن اونجوری که دوس داره دل من اونجوری نگام کن

نقس منی تو زندگی یعنی تو بخاطر من قید همه رو آخه میزنی تو


دانلود آهنگ - ( کیفیت عالی 320 )







برچسب ها دانلود آهنگ دوباره صدام کن منو روبه رام کن دانلود آهنگ دوباره صدام کن منو روبراه کن دانلود اهنگ دور چشات بگردم چشاتو دوره کردم الهی من بگردم دور چشات بگردم اهنگ دوباره صدام کن منو روبراه کن آهنگ دور چشات بگردم دانلود اهنگ ادوین نفس من تویی دانلود اهنگ نفس خودمنی تو دانلود اهنگ الهی من بگردم دور چشمات بگردم دانلود اهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو