loading...

نایس موزیک

آهنگ وداع سیاوش سهراب دانلود موزیک ویدیو وداعآره وداع آخره ، چاره ی من یه باورهباور نمی کنم ، ولی وقت نگاه آخرهپشت سر و نگاه نکن ، نه اسمم و صدا نکنمن میرم اما عشق من ، با عاشقی وداع نکننفرین نکن ای ن

حسین بازدید : 4 دوشنبه 23 فروردین 1400

آهنگ وداع سیاوش سهراب

دانلود موزیک ویدیو وداع

آره وداع آخره ، چاره ی من یه باوره
باور نمی کنم ، ولی وقت نگاه آخره

پشت سر و نگاه نکن ، نه اسمم و صدا نکن
من میرم اما عشق من ، با عاشقی وداع نکن

نفرین نکن ای نازنین ، وقتی میرم تنها نشین
صرف نظر کن از دلم ، اینه کلام آخرین

خدا نخواست عشقم و تا پای جون نشون بدم
نخواست که با تو باشم و تو دستای تو جون بدم

فکر نکن از سنگه دلم ، دلم می گه باید برم
اشک چشام در نمیاد ، این دردم و به کی بگم

با حس سبز عاشقی تو آسمون قدم بزن
می بینی که ستاره ها بدجوری عاشقت شدن

غم از دلم در نمیاد ، هیچکی باهام راه نمیاد
غرورم و شکستم و اشک چشام در نمیاد

من به همینم قانعم ، تا زنده باشم عاشقم
برای من که عاشقم فقط تویی شقایقم

نبین که بی صدا شدم ، نبین همیشه ساکتم
من نگران خودتم ، همیشه بی قرارتم

آره وداع آخره ، چاره ی من یه باوره …







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو