loading...

نایس موزیک

کد آهنگ پیشواز ایرانسل رد شو (بعد نبود تو) از مرتضی جوان,دانلود متن اهنگ رد شو (بعد نبود تو) از مرتضی جوان,دانلود موزیک جدید,دانلود ترانه رد شو (بعد نبود تو) از مرتضی جوان,Text Music & Download mu

حسین بازدید : 36 پنجشنبه 26 مهر 1397

کد آهنگ پیشواز ایرانسل رد شو (بعد نبود تو) از مرتضی جوان,دانلود متن اهنگ رد شو (بعد نبود تو) از مرتضی جوان,دانلود موزیک جدید,دانلود ترانه رد شو (بعد نبود تو) از مرتضی جوان,Text Music & Download music,دانلود آهنگ جدید,کد آهنگ پیشواز همراه اول رد شو (بعد نبود تو) از مرتضی جوان,دانلود آهنگ رد شو (بعد نبود تو) از مرتضی جوان,کد آوای انتظار همراه اول رد شو (بعد نبود تو) از مرتضی جوان,دانلود موزیک رد شو (بعد نبود تو) از مرتضی جوان,متن آهنگ رد شو (بعد نبود تو) از مرتضی جوان,دانلود آهنگ زیبا,mp3 رد شو (بعد نبود تو) از مرتضی جوان,دانلود آهنگ 97 ,Download New Music,دانلود رایگان اهنگ رد شو (بعد نبود تو) از مرتضی جوان,دانلود آهنگ رد شو (بعد نبود تو) از مرتضی جوان کیفیت 320,متن ترانه رد شو (بعد نبود تو) از مرتضی جوان, رد شو (بعد نبود تو) از مرتضی جوان اهنگ جدید,Iranian Music,دانلود اهنگ گلچین شده,دانلود آهنگ رد شو (بعد نبود تو) از مرتضی جوان ریمیکس Remix,دانلود  رد شو (بعد نبود تو) از مرتضی جوان,تکست آهنگ رد شو (بعد نبود تو) از مرتضی جوان,دانلود بهترین آهنگها,دانلود اهنگ ایرانی,متن موزیک رد شو (بعد نبود تو) از مرتضی جوان,

http://nakaman.net

بعد نبود تو نشدم من یکی آدم سابق و 

میشمرم دردامو ندارم من کسی بگم من حرفامو

اما بازم بازم بازم تو بازم خوب به دلم کن و رد خستگی هامو ببین بد شو

اما من عاشق دیوونگیتم تو دست کم بگیر باز منو رد شو

اما بازم بازم بازم تو بازم خوب به دلم کن و رد خستگی هامو ببین بد شو

اما من عاشق دیوونگیتم تو دست کم بگیر باز منو رد شو

تو میدونستی من عاشق دنیامم هرکاری هم بشه باز پالی حرفامم

فکر میکردی که من دنیای دیگه ای دارم من .. !

 

دانلود آهنگ با کیفیت 128







برچسب ها کد آهنگ پیشواز ایرانسل رد شو (بعد نبود تو) از مرتضی جوان دانلود متن اهنگ رد شو (بعد نبود تو) از مرتضی جوان دانلود موزیک جدید دانلود ترانه رد شو (بعد نبود تو) از مرتضی جوان Text Music & Download music دانلود آهنگ جدید کد آهنگ پیشواز همراه اول رد شو (بعد نبود تو) از مرتضی جوان دانلود آهنگ رد شو (بعد نبود تو) از مرتضی جوان کد آوای انتظار همراه اول رد شو (بعد نبود تو) از مرتضی جوان دانلود موزیک رد شو (بعد نبود تو) از مرتضی جوان متن آهنگ رد شو (بعد نبود تو) از مرتضی جوان دانلود آهنگ زیبا mp3 رد شو (بعد نبود تو) از مرتضی جوان دانلود آهنگ 97 Download New Music دانلود رایگان اهنگ رد شو (بعد نبود تو) از مرتضی جوان دانلود آهنگ رد شو (بعد نبود تو) از مرتضی جوان کیفیت 320 متن ترانه رد شو (بعد نبود تو) از مرتضی جوان رد شو (بعد نبود تو) از مرتضی جوان اهنگ جدید Iranian Music
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو