loading...

نایس موزیک

متن مداحیمن نروم به کربلا می میرم (سنگین میرداماد)من نروم به کربلا می میرممن از شوق بارون به دریا زدممیخام آسمونا تماشا کنمواسه تو من از جونمم می گذرمتو بنویس تا با خونم امضا کنمهستم گدای توجانم فدای

حسین بازدید : 91 چهارشنبه 05 مهر 1396



متن مداحی
من نروم به کربلا می میرم (سنگین میرداماد)


من نروم به کربلا می میرم

من از شوق بارون به دریا زدم

میخام آسمونا تماشا کنم

واسه تو من از جونمم می گذرم

تو بنویس تا با خونم امضا کنم

هستم گدای تو

جانم فدای تو

بارونیه دلم در هوای تو



من نروم به کربلا می میرم

یه وقتایی اونقدر دلم روشنه

که حس می کنم موقع گریه هام

همه چی برا رفتنم جور شده

شب جمعه این هفته تو کربلام

کو بال پرواز ، جا موندم باز

پر می گیرم من

هستم گدای تو

جانم فدای تو

بارونیه دلم در هوای تو

من نروم به کربلا می میرم


منبع:
http://abaraatahowra.mihanblog.com







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو