loading...

نایس موزیک

,    ,    دانلود آهنگ mp3 تا حالا شده,    دانلود آهنگ mp3 تا حالا شده بابک جهانبخش با کیفیت 320,    دانلود اهنگ mp3 یه فکری به حال ما کن,&nb

حسین بازدید : 25 سه شنبه 08 بهمن 1398


,   
,    دانلود آهنگ mp3 تا حالا شده
,    دانلود آهنگ mp3 تا حالا شده بابک جهانبخش با کیفیت 320
,    دانلود اهنگ mp3 یه فکری به حال ما کن
,    تا حالا شده که
,    متن آهنگ mp3 تا حالا شده بابک جهانبخش
,    دانلود آهنگ mp3 های بابک جهانبخش
,    دانلود آهنگ mp3 تا حالا شده دلت بگیره
,    اهنگ mp3 تا حالا شده که عشقت باشم و حسش نکنی
,    آهنگ mp3 تا حالا شده ملانی
,    دانلود آهنگ
,   

 

 

http://musicmedia.ir/5875%D8%AA%D8%A7-%D8%AD%D8%A7%D9%84%D8%A7-%D8%B4%D8%AF%D9%87/

♩♥♩♫♥♫

تا حالا شده دلت ♫ برا خودت تنگ بشه♥♫

هر دردت یه آهنگ ♫ بشه تا حالا شده♥♫

تا حالا شده ♫ یه چیزی ازت کم بشه♥♫

هرچی میخونی ♫ تهش غم بشه♥♫

تاحالا شده ♫ تاحالا شده♥♫

دلم واسه خودم تنگ شده ♫ چقدر صدام بی آهنگ شده♥♫

زندگیم ♫ بی تو بی رنگ شده♥♫

از وقتی قلب ♫ تو سنگ شده♥♫

منو از این قفس رها کن ♫ دوباره اسمم و صدا کن♥♫

یه بار تو ♫ چشم من نگاه کن♥♫

بابک جهانبخش تا حالا شده

خدا فکری به حال ما کن نباشی  ♫پیشم دیوونه میشم مث اسپند روی آتیشم♥♫

از همه دنیا ♫ من می خوام تنها♥♫

سهم من باشی ♫ این شده رویا♥♫

دل من پیش دل تو گیره ♫ تو نباشی بی تو میمیره♥♫

نزار این عاشق دلش ♫ بگیره بی تو دلتنگی دلتنگی♥♫

دلم واسه خودم تنگ شده ♫ چقدر صدام بی آهنگ شده♥♫

زندگیم ♫ بی تو بی رنگ شده♥♫

♩♥♩♫♥♫







برچسب ها دانلود آهنگ mp3 تا حالا شده دانلود آهنگ mp3 تا حالا شده بابک جهانبخش با کیفیت 320 دانلود اهنگ mp3 یه فکری به حال ما کن تا حالا شده که متن آهنگ mp3 تا حالا شده بابک جهانبخش دانلود آهنگ mp3 های بابک جهانبخش دانلود آهنگ mp3 تا حالا شده دلت بگیره اهنگ mp3 تا حالا شده که عشقت باشم و حسش نکنی آهنگ mp3 تا حالا شده ملانی دانلود آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو