loading...

نایس موزیک

  نگو رسیدیم آخر خط نگو رابطه ، دلتو زد  ♩♪ اینجوری نگو نه ، اینجوری نگو  ♩♪ نگو بین مون همه ، چی تموم انقده ، نگو همه ، چی تموم  ♩♪ اینجوری نگو نه ، اینجوری نگو  ♩♪ من ع

حسین بازدید : 33 پنجشنبه 21 فروردین 1399

 

نگو رسیدیم آخر خط نگو رابطه ، دلتو زد  ♩♪
اینجوری نگو نه ، اینجوری نگو  ♩♪
نگو بین مون همه ، چی تموم انقده ، نگو همه ، چی تموم  ♩♪
اینجوری نگو نه ، اینجوری نگو  ♩♪
من عادت کردم به ، تو ببین رو گردنبندتو  ♩♪
هنوز اسم من هست یعنی دوستم داری پس  ♩♪

 

یادته ، میگفتی من به ، تو از رگ گردن به ، تو  ♩♪
بهت نزدیک ترم چرا زدی تو پرم  ♩♪
نگو رسیدیم آخر خط نگو رابطه ، دلتو زد  ♩♪
اینجوری نگو نه ، اینجوری نگو  ♩♪
نگو بین مون همه ، چی تموم انقده ، نگو همه ، چی تموم  ♩♪
اینجوری نگو نه ، اینجوری نگو  ♩♪







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو