loading...

نایس موزیک

X دانلود آهنگ شاهین شاپوری به نام دل آزار بهمراه متن X آکورد آهنگ شاهین شاپوری به نام دل آزار X دانلود آهنگ شاهین شاپوری به نام دل آزار X کد آهنگ پیشواز شاهین شاپوری به نام دل آزار

حسین بازدید : 76 دوشنبه 21 مرداد 1398
X دانلود آهنگ شاهین شاپوری به نام دل آزار بهمراه متن X آکورد آهنگ شاهین شاپوری به نام دل آزار X دانلود آهنگ شاهین شاپوری به نام دل آزار X کد آهنگ پیشواز شاهین شاپوری به نام دل آزار همراه اول X دانلود آهنگ جدید شاهین شاپوری به نام دل آزار X دانلود آهنگ mp3 شاهین شاپوری به نام دل آزار X کد آهنگ پیشواز شاهین شاپوری به نام دل آزار X دانلود آهنگ زیبای شاهین شاپوری به نام دل آزار X متن آهنگ شاهین شاپوری به نام دل آزار X دانلود اهنگ X شعر آهنگ شاهین شاپوری به نام دل آزار X تکست آهنگ شاهین شاپوری به نام دل آزار X کد آهنگ پیشواز شاهین شاپوری به نام دل آزار ایرانسل X متن آهنگ

 

 


Download NewSong By Shaheen Shapouree Called del azar

دانلود آهنگ با کیفیت 128 - (2.59 مگابایت)

دانلود آهنگ با کیفیت 320 - (6.39 مگابایت)

 

متن آهنگ دل آزار از شاهین شاپوری

مگه من با تو نیستم دیوونه کجا میری با غم دیوونه
اگه میشه میشه اینقدر دیوونه بازی در نیار
صداتو از این بالاتر نیار دیوونه دیوونه

کی جز من تو رو باورت کرده چی ها تو صرت کرده
دیوونه من عاشقتم چون واست خودمو فنا کردم
تو شدی خود دردم از خونه نرو دیوونه نرو

تکست آهنگ دل آزار از شاهین شاپوری



این دل فقط تو رو میخواد جایی نرو هیجا تنهایی نرو
تنها فقط با من باش کاری نکن انقدر دل آزاری نکن

کی جز من تو رو باورت کرده چی ها تو صرت کرده
دیوونه من عاشقتم چون واست خودمو فنا کردم
تو شدی خود دردم از خونه نرو دیوونه نرو

 

 

 منبع بالموزیک







برچسب ها دانلود آهنگ شاهین شاپوری به نام دل آزار بهمراه متن آکورد آهنگ شاهین شاپوری به نام دل آزار دانلود آهنگ شاهین شاپوری به نام دل آزار کد آهنگ پیشواز شاهین شاپوری به نام دل آزار همراه اول دانلود آهنگ جدید شاهین شاپوری به نام دل آزار دانلود آهنگ mp3 شاهین شاپوری به نام دل آزار کد آهنگ پیشواز شاهین شاپوری به نام دل آزار دانلود آهنگ زیبای شاهین شاپوری به نام دل آزار متن آهنگ شاهین شاپوری به نام دل آزار دانلود اهنگ شعر آهنگ شاهین شاپوری به نام دل آزار تکست آهنگ شاهین شاپوری به نام دل آزار کد آهنگ پیشواز شاهین شاپوری به نام دل آزار ایرانسل متن آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو