loading...

نایس موزیک

    متن آهنگ خیال تو از محسن یگانه :   منو درگیر خودت کن تا جهانم زیرو رو شه تا سکوت هرشب من با هجومت روبرو شه بی هوا بدون مقصد سمت طوفان تو می رم منو درگیر خودت کن تا که آرامش

حسین بازدید : 55 جمعه 18 مرداد 1398

 

 

متن آهنگ خیال تو از محسن یگانه :

 

منو درگیر خودت کن

تا جهانم زیرو رو شه
تا سکوت هرشب من

با هجومت روبرو شه
بی هوا بدون مقصد

سمت طوفان تو می رم
منو درگیر خودت کن

تا که آرامش بگیرم
با خیال تو هنوزم

 

مثل هر روز و همیشه
هر شب حافظه ی من

پر تصویر تو می شه
با من غریبگی نکن

با من که درگیر توام
چشماتو از من بر ندار

من مات تصویر توام
با من غریبگی نکن

با من که درگیر توام
چشماتو از من بر ندار
من مات تصویر توام

من مات تصویر توام

♫♫♫

♫♫♫
تو همین جایی همیشه

با تو شب شکل یه رویاست
آخرین نقطه ی دنیا

تو جهان من همین جاست
تو همین جایی و هر روز

من به تنهایی دچارم
منو نزدیک خودم کن

تا تو رو یادم بیارم
با خیال تو هنوزم

مثل هر روز و همیشه
هر شب حافظه ی من

پر تصویر تو می شه
با من غریبگی نکن

با من که درگیر توام
چشماتو از من بر ندار

من مات تصویر توام
با من غریبگی نکن

با من که درگیر توام
چشماتو از من بر ندار
من مات تصویر توام

من مات تصویر توام

musicsky.ir

 

دانلود آهنگ با کیفیت 320

 







برچسب ها دانلود آهنگ به همین خیال باش دانلود اهنگ به همین خیال باش ناهید دانلود اهنگ به همین خیال باش محسن یگانه آهنگ شاد به همین خیال باش ناهید آهنگ به همین خیال باش بازم عاشقت شم دانلود اهنگ یادت میاد بهت گفتم یه روزی بهت گفتم میرم میشینی میسوزی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو