loading...

نایس موزیک

,    دانلود اهنگ دلم تنگه برات کجایی,    دلم تنگه برات کجایی روزام مثل قلبت شده سیاه کجایی,    دلم تنگه بیا برگرد بکتاش,    دانلود آهنگ کجای

حسین بازدید : 53 شنبه 25 آبان 1398


,    دانلود اهنگ دلم تنگه برات کجایی
,    دلم تنگه برات کجایی روزام مثل قلبت شده سیاه کجایی
,    دلم تنگه بیا برگرد بکتاش
,    دانلود آهنگ کجایی عشقم دلم برات تنگه
,    دانلود اهنگ رضا شیری و علی جوکار دلم تنگه
,    کلیپ دلم تنگه برات
,    کلیپ دلم تنگه برات اخه کجایی
,    دانلود آهنگ کجایی عشقم کجایی جونم دلم برات تنگه
,    دانلود اهنگ دلم تنگه گلشیفته

https://www.bibakmusic.com

 

متن آهنگ دلم تنگه از رضا شیری و علی جوکار

دلم تنگه برات آخه کجایی بگو تو مثل من طاقت نداری

دارم حس میکنم حال و هواتو

هوای هردومون بی قراری

دوباره عطر تو از پیرهن تو

از اون شالی که جا مونده میگیرم

دلم پر میزنه هرجا که باشی

بیا برگرد دارم بی تو میمیرم

دلم تنگه بیا برگرد چه سخته طاقت این درد

ندیدی خاطرات تو منو بازم هوایی کرد

دلم تنگه بیا برگرد چه سخته طاقت این درد

تو که نیستی کسی هم نیست واسه دلتنگی این مرد

حواسم پیش چشمای تو مونده

کسی جز تو برای من نمونده

تو که دوری چقد سخته خدایا

از اینجا مونده و از اینجا رونده

یکم آروم کنم اگه میتونی

کلیدش توی دستاته میدونی

kilidesh toye dastate midoni

یه حرفی رو بزن که آرزومه

ye harfi ro bezan ke arezome

بگو که برمیگردی تو میمونی

bego ke barmigardi to momoni

ترانه آهنگ دلم تنگه از رضا شیری و علی جوکار

کسی جز تو برای من نمونده

تو که دوری چقد سخته خدایا

از اینجا مونده و از اینجا رونده

یکم آروم کنم اگه میتونی

کلیدش توی دستاته میدونی

kilidesh toye dastate midoni

یه حرفی رو بزن که آرزومه

ye harfi ro bezan ke arezome

بگو که برمیگردی تو میمونی

bego ke barmigardi to momoni







برچسب ها دانلود اهنگ دلم تنگه برات کجایی دلم تنگه برات کجایی روزام مثل قلبت شده سیاه کجایی دلم تنگه بیا برگرد بکتاش دانلود آهنگ کجایی عشقم دلم برات تنگه دانلود اهنگ رضا شیری و علی جوکار دلم تنگه کلیپ دلم تنگه برات کلیپ دلم تنگه برات اخه کجایی دانلود آهنگ کجایی عشقم کجایی جونم دلم برات تنگه دانلود اهنگ دلم تنگه گلشیفته
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو