loading...

نایس موزیک

,    ,    دانلود آهنگ مهدی عسگری عاشقم عزیزم,    دانلود آهنگ تنها آرزو از مهدی عسگری,    دانلود اهنگ عاشقت میمونم تا ابد من مهدی عسگری, 

حسین بازدید : 424 سه شنبه 06 فروردین 1398


,   
,    دانلود آهنگ مهدی عسگری عاشقم عزیزم
,    دانلود آهنگ تنها آرزو از مهدی عسگری
,    دانلود اهنگ عاشقت میمونم تا ابد من مهدی عسگری
,    مهدی عسگری تکرار تنهایی
,    دانلود آهنگ دیگه برنگرد از مهدی عسگری
,    دانلود آهنگ مهدی عسگری دیگه عاشق نمیمونم
,    دانلود اهنگ مهدی عسگری
,    دانلود اهنگ مهدی عسگری بنام نازنینم میخوام باهات بمونم
,    دانلود اهنگ هیچ کجا ندیدم مثل تو عزیزم مهدی عسگری

,   

عاشقم عزیزم تو نگو بسه
دل بی تو میمیره بی تو میشه خسته
بس که عشق تورو تو دلم بردم
دیگه کسی تو دلم جا نمیگیره

عاشقم عزیزم تو نگو بسه
دل بی تو میمیره بی تو میشه خسته
بس که عشق تورو،تو دلم بردم
دیگه کسی تو دلم جا نمیگیره
یادتو میاد تو سره من
میگم عاشق باشم تا بمیرم
من فقط با تو آروم میگیرم
من فقط با تو آروم میگیرم
روزگارم بی تو پر درده
غم تو کنج قلبم لونه کرده
عزیزم ببین دوریت با من چه کرده

نازنینم میخوام بات بمونم
دردو غمو غصه هات به جونم
عاشقت میمونم تا ابد من
تا همه دنیا اینو بدونن
داشتن تو تنها آرزومه
دوری تو منو می سوزونه
فاصله رو کم کن تا عزیزم
عشقمون باز از نو جون بگیره

♫♫♫♫♫♫

دانلود آهنگ تنها آرزو از مهدی عسگری

♫♫♫♫♫♫

عاشقم عزیزم تو نگو بسه
دل بی تو میمیره،بی تو میشه خسته
بس که عشق تورو تو دلم بردم
دیگه کسی تو دلم جا نمیگیره
یادتو میاد تو سره من
میگم عاشق باشم تا بمیرم
من فقط با تو آروم میگیرم
من فقط با تو آروم میگیرم
روزگارم بی تو پر درده
غم تو کنج قلبم لونه کرده
عزیزم ببین دوریت با من چه کرده

نازنینم میخوام بات بمونم
دردو غمو غصه هات به جونم
عاشقت میمونم تا ابد من
تا همه دنیا اینو بدونن
داشتن تو تنها آرزومه
دوری تو منو می سوزونه
فاصله رو کم کن تا عزیزم
عشقمون از نو جون بگیره

https://msbmusic.ir/

 

دانلود آهنگ با کیفیت 320







برچسب ها دانلود آهنگ مهدی عسگری عاشقم عزیزم دانلود آهنگ تنها آرزو از مهدی عسگری دانلود اهنگ عاشقت میمونم تا ابد من مهدی عسگری مهدی عسگری تکرار تنهایی دانلود آهنگ دیگه برنگرد از مهدی عسگری دانلود آهنگ مهدی عسگری دیگه عاشق نمیمونم دانلود اهنگ مهدی عسگری دانلود اهنگ مهدی عسگری بنام نازنینم میخوام باهات بمونم دانلود اهنگ هیچ کجا ندیدم مثل تو عزیزم مهدی عسگری
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو