loading...

نایس موزیک

یه خاطره از اون نگات آهنگی ساختم از صدات بدو بزار گریه کنم شاید دوباره اون بیاد شاید ستاره تو شبات بالاتر از نور بزنه شاید بگم دوست دارم اونم برام دست بزنه نمیدونم الان کجاست دلش آخه دست کیاست از

حسین بازدید : 15 چهارشنبه 14 خرداد 1399

یه خاطره از اون نگات آهنگی ساختم از صدات

بدو بزار گریه کنم شاید دوباره اون بیاد

شاید ستاره تو شبات بالاتر از نور بزنه

شاید بگم دوست دارم اونم برام دست بزنه

نمیدونم الان کجاست دلش آخه دست کیاست

ازش میپرسمو میگه امانتی دست خداست

نمیدونم الان کجاست دلش آخه دست کیاست

ازش میپرسمو میگه امانتی دست خداست

یه لحظه ی پر از سکوت فقط بخاطر تو بود

انگار کسی بهم میگفت آخرتون جدایی بود

چه زود گذشت اون لحظه ها یادش بخیر اون خنده ها

به زیر بارون خیس شدم پس چی شد اون دوست داشتنا

نمیدونم الان کجاست دلش آخه دست کیاست

ازش میپرسمو میگه امانتی دست خداست

نمیدونم الان کجاست دلش آخه دست کیاست

ازش میپرسمو میگه امانتی دست خداست

دانلود آهنگ یه خاطره از اون نگات آهنگی ساختم از صدات

 

دانلود آهنگ با کیفیت 320







برچسب ها دانلود آهنگ یه خاطره از اون نگات آهنگی ساختم از صدات
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو