loading...

نایس موزیک

متن آهنگ بی اعصاب از حمید فنایی من هنوز همونم همونجوری بی اعصابهنوز نمیتونی رو حرفهام بکنی حسابتو هنوز همونی همون آدم قدیمهمیشه سعی کردی اون روتو نشون ندی به منبه نفعته نذاری باز اون روزها تکرار شن

حسین بازدید : 9 چهارشنبه 07 آبان 1399
متن آهنگ بی اعصاب از حمید فنایی
من هنوز همونم همونجوری بی اعصاب
هنوز نمیتونی رو حرفهام بکنی حساب
تو هنوز همونی همون آدم قدیم
همیشه سعی کردی اون روتو نشون ندی به من

به نفعته نذاری باز اون روزها تکرار شن
مثل قبل تو باشی من باشم آخرش که چی بری تنها شم
به نفعته نذاری باز اون روزها تکرار شن
مثل قبل تو باشی من باشم آخرش که چی بری تنها شم

تکست آهنگ بی اعصاب از حمید فنایی



معلوم نیست با خودت چند چندی
یه روز رد میشی یه روز میگی پابندی
نه دیگه اعتمادی نیست بینمون
نه دیگه آدمها میره توی جون

به نفعته نذاری باز اون روزها تکرار شن
مثل قبل تو باشی من باشم آخرش که چی بری تنها شم
به نفعته نذاری باز اون روزها تکرار شن
مثل قبل تو باشی من باشم آخرش که چی بری تنها شم







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو