loading...

نایس موزیک

رفیق آخ چه روزایی داشتیم ای نارفیق قولو قراری داشتیم بعد این همه سال دل منو شکستی نشستی پشت من زدی خنجرتو دو دستی نگاه نکن به صورتم داغ دلم تازه میشه دانلود آهنگ رفیق آخ چه روزایی داشتیم از قاس

حسین بازدید : 35 شنبه 14 تیر 1399

رفیق آخ چه روزایی داشتیم

ای نارفیق قولو قراری داشتیم

بعد این همه سال دل منو شکستی

نشستی پشت من زدی خنجرتو دو دستی

نگاه نکن به صورتم داغ دلم تازه میشه

دانلود آهنگ رفیق آخ چه روزایی داشتیم از قاسم حسینی

انگار نه انگار تو بودی رفیق من حالیت میشه

اسمتو گذاشتی رفیق رفیق من کجایی

منو تو این دوراهی تنها گذاشت خدایی

با توام کهنه رفیق رفیق روزای سخت

دیگه من تنها شدم برو خیالتم که تخت

با توام کهنه رفیق تورو میخوام کجایی

میشینم به انتظار منم دارم خدایی

تو زات تو دورنگیه رنگ بدش برای من

پیش تو من فرشتمو با دشمنات یه آهریمن

پشت سرم حرفا زدی دلم شکست خدایی

به اون خدا میسپارمت امون از این جدایی

دانلود آهنگ با کیفیت 320







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو