loading...

نایس موزیک

,    دانلود آهنگ اگه عاقل بودم من,    دانلود آهنگ عجب غافل بودم من السید,    اسیر دل نبودم اگه عاقل بودم من,    اهنگ السید عجب غافل بودم من,

حسین بازدید : 239 سه شنبه 09 مرداد 1397


,    دانلود آهنگ اگه عاقل بودم من
,    دانلود آهنگ عجب غافل بودم من السید
,    اسیر دل نبودم اگه عاقل بودم من
,    اهنگ السید عجب غافل بودم من
,    دانلود آهنگ کلاغا از ویگن
,    دانلود اهنگ عجب غافل بودم من از ویگن
,    عجب غافل بودم من ویگن
,    دانلود آهنگ غروبا که میشه روشن چراغا السید
,    دانلود آهنگ غروبا که میشه روشن چراغا شهرام شب پره
,   

دانلود آهنگ السید به نام کلاغها با لینک مستقیم

Download Music Elcid be Name Kalaghha Direct link MP3 320 & 128 + Lyrics Play

دانلود آهنگ السید کلاغها

 

متن موزیک کلاغها السید

غروبا که میشه روشن چراغا
میان از مدرسه خونه کلاغا
یاد حرفای اون روزت می افتم
که تا گفتی به جون و دل شنفتم
عجب غافل بودم من
اسیر دل بودم من
اسیر دل نبودم
اگه عاقل بودم من
یادت میاد به من گفتی چی کار کن
گفتی از مدرسه امروز فرار کن
فرار کردم من اون روز زنگ آخر
نرفتم مدرسه تا سال دیگر
عجب غافل بودم من
اسیر دل بودم من
اسیر دل نبودم
اگه عاقل بودم من
غروبه بر میگردن باز کلاغا
به یادم باز میاد اون کوچه باغا
هنوز تو اون کوچه رو اون اقاقی
دلی که کنده بودیم مونده باقی
دلی که کنده بودیم مونده باقی
عجب غافل بودم من
اسیر دل بودم من
اسیر دل نبودم
اگه عاقل بودم من

http://www.myfaza2music.ir/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D8%A7%D9%84%D8%B3%DB%8C%D8%AF-%DA%A9%D9%84%D8%A7%D8%BA%D9%87%D8%A7/







برچسب ها دانلود آهنگ اگه عاقل بودم من دانلود آهنگ عجب غافل بودم من السید اسیر دل نبودم اگه عاقل بودم من اهنگ السید عجب غافل بودم من دانلود آهنگ کلاغا از ویگن دانلود اهنگ عجب غافل بودم من از ویگن عجب غافل بودم من ویگن دانلود آهنگ غروبا که میشه روشن چراغا السید دانلود آهنگ غروبا که میشه روشن چراغا شهرام شب پره
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو