loading...

نایس موزیک

,    متن آهنگ این روزا با کی میخندی,    دانلود آهنگ حمید عسکری این روزا باکی میخندی,    دانلود آهنگ هوای گریه دارم امشب دلم گرفته از مجید عبادی,  

حسین بازدید : 11 سه شنبه 07 آبان 1398



,    متن آهنگ این روزا با کی میخندی
,    دانلود آهنگ حمید عسکری این روزا باکی میخندی
,    دانلود آهنگ هوای گریه دارم امشب دلم گرفته از مجید عبادی
,    هوای گریه دارم امشب دلم گرفته مجید عبادی
,    اهنگ پیشواز هوای گریه دارم امشب دلم گرفته
,    دانلود متن آهنگ هوای گریه دارم امشب دلم گرفته
,    دانلوداهنگ هوای گریه دارم باصدای حمیدعسکری
,    کلیپ هوای گریه دارم امشب دلم گرفته
,    مجید عبادی هوای گریه دارم

 

http://sakhamusic.ir/

متن آهنگ حمید عسکری هوای گریه
هوای گریه دارم ، امشب دلم گرفته
اینقده هق هق زدم ببین صدام گرفته
این شبا به جای تو با خودم حرف میزنم
با مرور خاطراتت به خودم ضرب میزنم
این روزا با کی میخنــــــدی
وقتی تو گریه میســـــــــوزم
حتی با وجود این درد ، من به فکرتم هنوزم
پلکای خسته و بی خواب
خبر از حال بدم داشت
تنها عکس تو کنارم که منو تنها نمیذاشت
تو خیابونا چقد تنهایی قدم زدم
تو خیالم تورو بخشیدم و باز بهم زدم
باورم نمیشه که اینقد ازم دور شدی
نگو قسمت این بود ، نگو مجبور شدی

 

 

 

دانلود آهنگ با کیفیت 128

دانلود آهنگ با کیفیت 320







برچسب ها متن آهنگ این روزا با کی میخندی دانلود آهنگ حمید عسکری این روزا باکی میخندی دانلود آهنگ هوای گریه دارم امشب دلم گرفته از مجید عبادی هوای گریه دارم امشب دلم گرفته مجید عبادی اهنگ پیشواز هوای گریه دارم امشب دلم گرفته دانلود متن آهنگ هوای گریه دارم امشب دلم گرفته دانلوداهنگ هوای گریه دارم باصدای حمیدعسکری کلیپ هوای گریه دارم امشب دلم گرفته مجید عبادی هوای گریه دارم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو