loading...

نایس موزیک

متن آهنگاي سفيدا اي سياها زندگي مال شماهامن که تو دنيا غريبم خوش به حال آشناهااي سفيدا اي سياها زندگي مال شماهامن که تو دنيا غريبم خوش به حال آشناهابا همين اي آشناها بي منين اي هم صداهاتو دلا تون غم ن

حسین بازدید : 105 جمعه 17 شهریور 1396



متن آهنگ

اي سفيدا اي سياها زندگي مال شماها
من که تو دنيا غريبم خوش به حال آشناها
اي سفيدا اي سياها زندگي مال شماها
من که تو دنيا غريبم خوش به حال آشناها
با همين اي آشناها بي منين اي هم صداها
تو دلا تون غم ندارين اي همه از من جدا ها
شب به چشماتون قشنگه روزتون رنگ شبا نيست
من که قهرم با زمونه عشق من عشق شما نيست
با غم بي هم زبوني خونه ميخونه کردم


سازش ديونه واري با دل ديوونه کردم
خنده هام مال شماها گريه ها مال دل من
با شراب و شور مستي حل نميشه مشکل من
اي سفيدا اي سياها زندگي مال شماها
من که تو دنيا غريبم خوش بحال آشناها
اي سفيدا اي سياها زندگي مال شماها
من که تو دنيا غريبم خوش بحال آشناها
از شماها بي وفايي از من اما صبر و طاقت
طاقت و صبرم تمومه خسته هستم تا قيامت
خنده هام مال شماها گريه ها مال دل من
با شراب و شور مستي حل نميشه مشکل من
اي سفيدا اي سياها زندگي مال شماها
من که تو دنيا غريبم خوش بحال آشناها
اي سفيدا اي سياها زندگي مال شماها
من که تو دنيا غريبم خوش بحال آشناها










http://www.matne-taraneh.blogfa.com







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو