loading...

نایس موزیک

 واست بی تابم و بی خوابم و میدونی دلتنگم واست میمیرم و درگیرم و با دنیا در جنگم منو تنها نزار از روزگار با این که دلخستم واست دیوونم و میمونم و تا آخرش هستم داره میباره بارون و تو نیستی شده این خ

حسین بازدید : 263 پنجشنبه 05 مهر 1397

 واست بی تابم و بی خوابم و میدونی دلتنگم
واست میمیرم و درگیرم و با دنیا در جنگم
منو تنها نزار از روزگار با این که دلخستم
واست دیوونم و میمونم و تا آخرش هستم
داره میباره بارون و تو نیستی
شده این خونه زندون و تو نیستی
چقدر حس بدیه حس تنهایی
دارم میشکنم آسون و تو نیستی


دارم میشکنم آسون و تو نیستی
دارم از بین میرم توی این دلتنگی
داره دل میگیره بی تو از بیرنگی

 

دارم از بین میرم توی این خاموشی
کاش میشد میبردی منو با آغوشی
نمیشه با نبودت ساده سر کرد
نمیشه سالم از این غم گذر کرد
داره میباره بارون و تو نیستی
شده این خونه زندون و تو نیستی
چقدر حس بدیه حس تنهایی
دارم میشکنم آسون و تو نیستی
داره میباره بارون و تو نیستی
شده این خونه زندون و تو نیستی
چقدر حس بدیه حس تنهایی
دارم میشکنم آسون و تو نیستی
دارم میشکنم آسون و تو نیستی

http://iranmelody.org







برچسب ها متن ترانه داره میباره بارون و تو نیستی Text Music & Download music کد آهنگ پیشواز ایرانسل داره میباره بارون و تو نیستی mp3 داره میباره بارون و تو نیستی Iranian Music کد آوای انتظار همراه اول داره میباره بارون و تو نیستی دانلود موزیک داره میباره بارون و تو نیستی دانلود رایگان اهنگ داره میباره بارون و تو نیستی Download New Music دانلود بهترین آهنگها دانلود آهنگ داره میباره بارون و تو نیستی ریمیکس Remix تکست آهنگ داره میباره بارون و تو نیستی متن موزیک داره میباره بارون و تو نیستی دانلود اهنگ گلچین شده دانلود ترانه داره میباره بارون و تو نیستی داره میباره بارون و تو نیستی اهنگ جدید دانلود موزیک جدید دانلود آهنگ 97 دانلود آهنگ داره میباره بارون و تو نیستی کیفیت 320 کد آهنگ پیشواز همراه اول داره میباره بارون و تو نیستی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو