loading...

نایس موزیک

,    ,    دانلود اهنگ mp3 بسه دیگه بهونه نگیر ای دلم,    بسه دیگه بونه نگیر ای دلم,    اهنگ mp3 علی براتی بسه دیگه بونه نگیر,  &nb

حسین بازدید : 43 جمعه 04 بهمن 1398


,   
,    دانلود اهنگ mp3 بسه دیگه بهونه نگیر ای دلم
,    بسه دیگه بونه نگیر ای دلم
,    اهنگ mp3 علی براتی بسه دیگه بونه نگیر
,    دانلود اهنگ mp3 بسته دیگه بونه نگیر ای دلم
,    دانلود اهنگ mp3 بسه دیگه بونه نگیر ای دلم علی براتی
,    اهنگ mp3 ای روزگار دیگه نمیبخشمت
,    دانلود اهنگ mp3 بسه دیگه بونه نگیرآی دلم زمونه بد تا میکنه با دلم
,    دانلود اهنگ mp3 زمونه بد تا میکنه با دلم
,    بسه دیگه بونه نگیرآی دلم زمونه بد تا میکنی با دلم
,    دانلود آهنگ mp3
,   

متن آهنگ علی براتی زمونه

بسه دیگه بونه نگیر آی دلم زمونه بد تا میکنه با دلم

هی میگم این روزای بد میگذره این دیگه بد بیاریه آخره این دیگه بد بیاریه آخره

بسه دیگه بهونه نگیر آی دلم زمونه بد تا میکنه با دلم

هی میگم این روزای بد میگذره این دیگه بد بیاریه آخره

تموم نمیشه غصه ها و غمه منی که ساختم با زیاد و کمش

روزای خوب که قسمت ما نشد آی روزگار دیگه نمیبخشمت

.:: سـوین موزیک ::.

پست و بلندی داره این زندگی آی روزگار قبوله هر چی بگی

شکست دنیا این دله سادمو سختیا پخته میکنه آدمو

تموم نمیشه غصه ها و غمه منی که ساختم با زیاد و کمش

روزای خوب که قسمت ما نشد ای روزگار دیگه نمیبخشمت

نمیتونه دست روی دست بزاره هر کی تو دل غم بزرگیه داره

دنیا دوباره دلمو نسوزون یه بار به کام دل ما بچرخون

تموم نمیشه غصه ها و غمه منی که ساختم با زیاد و کمش

روزای خوب که قسمت ما نشد ای روزگار دیگه نمیبخشمت

 







برچسب ها دانلود اهنگ mp3 بسه دیگه بهونه نگیر ای دلم بسه دیگه بونه نگیر ای دلم اهنگ mp3 علی براتی بسه دیگه بونه نگیر دانلود اهنگ mp3 بسته دیگه بونه نگیر ای دلم دانلود اهنگ mp3 بسه دیگه بونه نگیر ای دلم علی براتی اهنگ mp3 ای روزگار دیگه نمیبخشمت دانلود اهنگ mp3 بسه دیگه بونه نگیرآی دلم زمونه بد تا میکنه با دلم دانلود اهنگ mp3 زمونه بد تا میکنه با دلم بسه دیگه بونه نگیرآی دلم زمونه بد تا میکنی با دلم دانلود آهنگ mp3
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو