loading...

نایس موزیک

تکست آهنگ  برو بی وفای بدجنس خسیس از داوود ملکی,دانلود موزیک جدید,دانلود بهترین آهنگها,دانلود آهنگ 97 ,دانلود آهنگ زیبا,دانلود آهنگ  برو بی وفای بدجنس خسیس از داوود ملکی کیفیت 320,کد آهنگ پی

حسین بازدید : 351 دوشنبه 02 مهر 1397

تکست آهنگ  برو بی وفای بدجنس خسیس از داوود ملکی,دانلود موزیک جدید,دانلود بهترین آهنگها,دانلود آهنگ 97 ,دانلود آهنگ زیبا,دانلود آهنگ  برو بی وفای بدجنس خسیس از داوود ملکی کیفیت 320,کد آهنگ پیشواز ایرانسل  برو بی وفای بدجنس خسیس از داوود ملکی,دانلود اهنگ گلچین شده,Text Music & Download music,دانلود ترانه  برو بی وفای بدجنس خسیس از داوود ملکی,دانلود آهنگ جدید,دانلود متن اهنگ  برو بی وفای بدجنس خسیس از داوود ملکی,کد آهنگ پیشواز همراه اول  برو بی وفای بدجنس خسیس از داوود ملکی,دانلود آهنگ  برو بی وفای بدجنس خسیس از داوود ملکی ریمیکس Remix,دانلود   برو بی وفای بدجنس خسیس از داوود ملکی,دانلود موزیک  برو بی وفای بدجنس خسیس از داوود ملکی,متن ترانه  برو بی وفای بدجنس خسیس از داوود ملکی,متن آهنگ  برو بی وفای بدجنس خسیس از داوود ملکی,متن موزیک  برو بی وفای بدجنس خسیس از داوود ملکی,Iranian Music,  برو بی وفای بدجنس خسیس از داوود ملکی اهنگ جدید,دانلود آهنگ  برو بی وفای بدجنس خسیس از داوود ملکی,mp3  برو بی وفای بدجنس خسیس از داوود ملکی,دانلود رایگان اهنگ  برو بی وفای بدجنس خسیس از داوود ملکی,کد آوای انتظار همراه اول  برو بی وفای بدجنس خسیس از داوود ملکی,دانلود اهنگ ایرانی,Download New Music,

http://nakaman.net

دانلود آهنگ برو بی وفای بدجنس خسیس از داوود ملکی

متن این آهنگ غمگین :

نفسای آخر قلب منه قلب بیچاره داره دق میکنه
داره سکته می کنه از دست تو خودشو بی خودی عاشق میکنه

برو بی وفای بدجنس و خسیس دیگه از عاشقی سیرم بخدا
سرحال و عاشق و جوون بودم اما حال پیره پیرم بخدا

برو بی وفای بدجنس و خسیس دیگه از عاشقی سیرم بخدا
سرحال و عاشق و جوون بودم اما حال پیره پیرم بخدا

دانلود آهنگ برو بی وفای بدجنس خسیس از داوود ملکی

تو اگه منو دوستم داری عزیز چرا از من عشقو پنهون می کنی
فقط واسه خاطر اذیت کردنم پیش من رقیبو مهمون می کنی
تو ای بی وفای بدجنس و خسیس چرا از من عشقو پنهون می کنی
فقط واسه خاطر اذیت کردنم پیش من رقیبو مهمون می کنی

دانلود آهنگ برو بی وفای بدجنس خسیس از داوود ملکی
قلب تنهای من از دست تو مرد یه جنازه مونده رو دستای من
انگاری راهی نمونده به طلوع یه غروبه رو به بن بستای من

برو بی وفای بدجنس و خسیس دیگه از عاشقی سیرم بخدا
سرحال و عاشق و جوون بودم اما حال پیره پیرم بخدا

برو بی وفای بدجنس و خسیس دیگه از عاشقی سیرم بخدا
سرحال و عاشق و جوون بودم اما حال پیره پیرم بخدا

 

 

دانلود آهنگ با کیفیت 128







برچسب ها تکست آهنگ برو بی وفای بدجنس خسیس از داوود ملکی دانلود موزیک جدید دانلود بهترین آهنگها دانلود آهنگ 97 دانلود آهنگ زیبا دانلود آهنگ برو بی وفای بدجنس خسیس از داوود ملکی کیفیت 320 کد آهنگ پیشواز ایرانسل برو بی وفای بدجنس خسیس از داوود ملکی دانلود اهنگ گلچین شده Text Music & Download music دانلود ترانه برو بی وفای بدجنس خسیس از داوود ملکی دانلود آهنگ جدید دانلود متن اهنگ برو بی وفای بدجنس خسیس از داوود ملکی کد آهنگ پیشواز همراه اول برو بی وفای بدجنس خسیس از داوود ملکی دانلود آهنگ برو بی وفای بدجنس خسیس از داوود ملکی ریمیکس Remix دانلود برو بی وفای بدجنس خسیس از داوود ملکی دانلود موزیک برو بی وفای بدجنس خسیس از داوود ملکی متن ترانه برو بی وفای بدجنس خسیس از داوود ملکی متن آهنگ برو بی وفای بدجنس خسیس از داوود ملکی متن موزیک برو بی وفای بدجنس خسیس از داوود ملکی Iranian Music
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو