loading...

نایس موزیک

,    دانلود آهنگ به من نگو دوست دارم که باورم نمیشه,    دانلود آهنگ به من نگو دوست دارم از مرجان,    دانلود اهنگ به من نگو دوست دارم مریم جلالی,  

حسین بازدید : 126 سه شنبه 12 تیر 1397



,    دانلود آهنگ به من نگو دوست دارم که باورم نمیشه
,    دانلود آهنگ به من نگو دوست دارم از مرجان
,    دانلود اهنگ به من نگو دوست دارم مریم جلالی
,    دانلود اهنگ بی کلام داریوش به من نگو دوست دارم
,    به من نگو دوست دارم داریوش کنسرت
,    داریوش اقبالی به من نگو دوست دارم آهنگها
,    آکورد گیتار به من نگو دوست دارم داریوش
,    به من نگو دوست دارم عارف
,    به من نگو دوست دارم متن
,   

حالا که کار تو شده پر از نیرنگ و ریا
حالا که دل تو شده فرسنگها دور از خدا
به من نگو دوست دارم که باورم نمیشه
نگو فقط تورو دارم که باورم نمیشه
تو با دل شکسته ام اینقده جفا نکن
تو اگه دوستم نداری اینجوری بد تا نکن

**** تکست آهنگ به من نگو دوست دارم از داریوش ****


به من نگو دوست دارم که باورم نمیشه
نگو فقط تورو دارم که باورم نمیشه
تو با این چرب زبونی هی به من دروغ میگی
میخواهی گولم بزنی هی به من دروغ میگی
به من نگو دوست دارم که باورم نمیشه
نگو فقط تورو دارم که باورم نمیشه

http://farsmelody.com/14247/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D8%A8%D9%87-%D9%85%D9%86-%D9%86%DA%AF%D9%88-%D8%AF%D9%88%D8%B3%D8%AA-%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D9%85-%D8%AF%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D9%88/

 

با سلام خدمت کاربر گرامی – طبق خواسته سایت ساماندهی و کمیته فیلتیرینگ نمیتونیم آهنگ های غیر مجاز  (خواننده زن – خواننده های لس آنجلسی) تو سایت بذاریم برا همین اگه امکان داره آهنگ های دیگه ای درخواست بدین که بتونیم تو سایت بذاریم – بخاطر همین سایت هام چند بار فیلتر شدن .... با تشکر مدیر سایت - بازم از همه عذر میخوام

 







برچسب ها دانلود آهنگ به من نگو دوست دارم که باورم نمیشه دانلود آهنگ به من نگو دوست دارم از مرجان دانلود اهنگ به من نگو دوست دارم مریم جلالی دانلود اهنگ بی کلام داریوش به من نگو دوست دارم به من نگو دوست دارم داریوش کنسرت داریوش اقبالی به من نگو دوست دارم آهنگها آکورد گیتار به من نگو دوست دارم داریوش به من نگو دوست دارم عارف به من نگو دوست دارم متن
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو