loading...

نایس موزیک

  Lyrics Music Behrad Shahriari Bade Raftanet   ترانه و شعر آهنگ بعد رفتنت بهراد شهریاری ببین بعد رفتنت چی موند از وجود من لبی که بستمو دل شکستمو یکی که هستم پُره یه مرد گوشه گیر توی خ

حسین بازدید : 31 دوشنبه 15 اردیبهشت 1399

 

Lyrics Music Behrad Shahriari Bade Raftanet

متن آهنگ بعد رفتنت بهراد شهریاری

 

ترانه و شعر آهنگ بعد رفتنت بهراد شهریاری

ببین بعد رفتنت چی موند از وجود من
لبی که بستمو دل شکستمو یکی که هستم پُره
یه مرد گوشه گیر توی خودش اسیر که حسرت میخوره

سکوت و انتظار یه قلب بی قرار سوالای بی جواب
یه جسم نیمه جون سری پر از جنون
یه عالمه قرص خواب بغض و درد بی حصار

 

تکست آهنگ بعد رفتنت بهراد شهریاری

خیال تو از خودت چقدر مهربون تره
فقط توو رویاهام وجود سنگتو یه ذره نرم میکنم
میرم توی خیال خودم رو با غمات سرگرم میکنم

چی باقیه ازم یه پشت و خنجرو یه آدمِ همیشه سرد
یکی که بعد تو نمرد و اما زندگی هم نکرد پیر شد زیر تیغ درد







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو