loading...

نایس موزیک

    دلم، برات تنگ شده جونم…●♪♫می خوام ببینمت؛ نمی تونم…●♪♫بینِ ما دیوارای سنگی؛ فاصله یک عمره… می دونم…●♪♫بغضِ ترانه رو شکستم؛ می خوام بگم عاشقت هستم●♪♫توو عینِ

حسین بازدید : 21 دوشنبه 29 مهر 1398

 

 

دلم، برات تنگ شده جونم…●♪♫
می خوام ببینمت؛ نمی تونم…●♪♫
بینِ ما دیوارای سنگی؛ فاصله یک عمره… می دونم…●♪♫
بغضِ ترانه رو شکستم؛ می خوام بگم عاشقت هستم●♪♫
توو عینِ ناباوری یک شب؛ خالی گذاشتی هر دو دستم…●♪♫
تو بودی؛ تمامِ هستی و مستی و راستی و تمام قصه ی من●♪♫

شعر و ملودی : رضا صادقی

 

تو بودی؛ سنگِ صبورم و نگاهِ دورم و لب های بسته ی من●♪♫
تو بودی؛ تمامِ هستی و مستی و راستی و تمام قصه ی من●♪♫
تو بودی؛ سنگِ صبورم و نگاهِ دورم و لب های بسته ی من●♪♫
نیمه شب…●♪♫
نیمه شب؛ از خوابم پا میشم●♪♫


نیستی پیشم…●♪♫
نیستی پیشم؛ باز دیوونه میشم!●♪♫
دوریه تو…●♪♫
دوریه تو؛ تیشه زد به ریشه ام…●♪♫
نیستی پیشم…●♪♫
بی صدا… بی صدا؛ از من خالی میشم●♪♫
همصدا… همصدا؛ با بیداری میشم●♪♫

تنظیم قطعه ، میکس و مستر : پویا نیک پور
گونه هام… گونه هام، خیس از شبنمِ غم●♪♫
نیستی پیشم…●♪♫
تو بودی؛ تمامِ هستی و مستی و راستی و تمام قصه ی من●♪♫
تو بودی؛ سنگِ صبورم و نگاهِ دورم و لب های بسته ی من●♪♫
تو بودی؛ تمامِ هستی و مستی و راستی و تمام قصه ی من●♪♫
تو بودی؛ سنگِ صبورم و نگاهِ دورم و لب های بسته ی من●♪♫

 

https://music-fa.com

دانلود آهنگ با کیفیت عالی (320)







برچسب ها دانلود آهنگ دلم برات تنگ شده جونم دانلود آهنگ دلم برات تنگ شده جونم از آوش دانلود آهنگ دلم برات تنگ شده جونم با صدای آوش دانلود آهنگ دلم برات تنگ شده جونم از دلسا دانلود آهنگ دلم برات تنگ شده جونم ورژن جدید دلم برات تنگ شده جونم متن عکس دلم برات تنگ شده جونم کنسرت دلم برات تنگ شده جونم اهنگ دلم برات تنگ شده عزیزم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو