loading...

نایس موزیک

  کد آهنگ پیشواز همراه اول تنها شدم تنهاترین آدم هیچ کس خبر نداره ,دانلود آهنگ جدید تنها شدم تنهاترین آدم هیچ کس خبر نداره,کد آهنگ پیشواز ایرانسل تنها شدم تنهاترین آدم هیچ کس خبر نداره ,دانلود آ

حسین بازدید : 53 سه شنبه 07 خرداد 1398

 

کد آهنگ پیشواز همراه اول تنها شدم تنهاترین آدم هیچ کس خبر نداره ,دانلود آهنگ جدید تنها شدم تنهاترین آدم هیچ کس خبر نداره,کد آهنگ پیشواز ایرانسل تنها شدم تنهاترین آدم هیچ کس خبر نداره ,دانلود آهنگ بیکلام تنها شدم تنهاترین آدم هیچ کس خبر نداره,تنها شدم تنهاترین آدم هیچ کس خبر نداره,دانلود آهنگ تنها شدم تنهاترین آدم هیچ کس خبر نداره با کیفیت 320,دانلود آهنگ جدید ایرانی,Download Music,متن آهنگ تنها شدم تنهاترین آدم هیچ کس خبر نداره ,دانلود آهنگ,متن آهنگ,

دانلود اهنگ تنها شدم تنهاترین آدم هیچ کس خبر نداره

 از حالم ساکت نباش حرفی بزن با من  

 

تنها شدم تنهاترین آدم
هیچکس خبر نداره از حالم
ساکت نباش حرفی بزن با من
سیاه شده تقویم امسالم
خواهش میکنم به من برگرد
پاچید سرم از این سر درد
خوابم نمیبره حتی با قرص
قلبت چرا همخونشو ترک کرد
دیوونه این کارت یاد من میمونه
کی داره تو گوشت اسمتو میخونه
از خدا میخوام که تو رو برگردونه
این خونه این احساس مال هردومونه

 

 

https://sultanmusic.ir







برچسب ها کد آهنگ پیشواز همراه اول تنها شدم تنهاترین آدم هیچ کس خبر نداره دانلود آهنگ جدید تنها شدم تنهاترین آدم هیچ کس خبر نداره کد آهنگ پیشواز ایرانسل تنها شدم تنهاترین آدم هیچ کس خبر نداره دانلود آهنگ بیکلام تنها شدم تنهاترین آدم هیچ کس خبر نداره تنها شدم تنهاترین آدم هیچ کس خبر نداره دانلود آهنگ تنها شدم تنهاترین آدم هیچ کس خبر نداره با کیفیت 320 دانلود آهنگ جدید ایرانی Download Music متن آهنگ تنها شدم تنهاترین آدم هیچ کس خبر نداره دانلود آهنگ متن آهنگ دانلود اهنگ تنها شدم تنهاترین آدم هیچ کس خبر نداره از حالم ساکت نباش حرفی بزن با من
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو