loading...

نایس موزیک

,    متن آهنگ دلخورم ازت,    متن اهنگ به جون دوتامون ازت دلخورم میدونه خدامون,    متن آهنگ به طرز عجیبی ازت دلخورم,    کلیپ اهنگ به جون دوتا

حسین بازدید : 49 جمعه 29 فروردین 1399


,    متن آهنگ دلخورم ازت
,    متن اهنگ به جون دوتامون ازت دلخورم میدونه خدامون
,    متن آهنگ به طرز عجیبی ازت دلخورم
,    کلیپ اهنگ به جون دوتامون ازت دلخورم
,    کد پیشواز به جون دوتامون ازت دلخورم
,    متن اهنگ های محمد نجم و مرتضی پاشایی
,    آهنگ دلخورم ازت عشقم
,    متن آهنگ به جون هر دوتامون ازت دلخورم
,    متن آهنگ محمد نجم ازت دلگیرم
,    متن آهنگ محمد نجم تو کجایی
,    متن آهنگ دلخورم ازت فاتح نورایی
,    متن اهنگ محمد نجم
,    کد اهنگ پیشواز بجون دوتامون ازت دلخورم
,    متن آهنگ

یادمه که یه روز تو می گفتی هنوز عاشقتم ، دیوونتم ♫

حالا میگی ازت دیگه خسته شدم کم میارم ، دردم با کی بگم ♫

اگه دلخورم از تو می خوام بدونی عمر منی ، عشق منی ♫

میمیرم حالا که داری میری که من تنها بشم ، دردم و با کی بگم ♫

به جون دوتامون ازت دلخورم ♫

میدونه خدامون ازت دلخورم ♫

با چشمام می گفتم نباید بری ♫

واسه گریه هامون ازت دلخورم ♫

خیال کردی آسونه تنها شدن ♫

ببین التماسو تو چشمای من ♫

خیال کردی من دل ازت می برم ♫

واسه اینه میگم ازت دلخورم ♫

می خوام از ته دل دیگه گریه کنم داد بزنم آخه عاشقتم ♫

می خوام هر جوریه ببینم تو رو باز زل بزنم توی چشم تو یه کم ♫

دستتو بگیرم که یادت بیارم قولمون و حرفامونو ♫

بمونیم پیش هم آخه خسته شدم باز دوباره دلخورم از تو یه کم ♫

به جون دوتامون ازت دلخورم ♫

میدونه خدامون ازت دلخورم ♫

با چشمام می گفتم نباید بری ♫

واسه گریه هامون ازت دلخورم ♫

خیال کردی آسونه تنها شدن ♫

ببین التماسو تو چشمای من ♫

خیال کردی من دل ازت می برم

واسه اینه میگم ازت دلخورم ♫







برچسب ها متن آهنگ دلخورم ازت متن اهنگ به جون دوتامون ازت دلخورم میدونه خدامون متن آهنگ به طرز عجیبی ازت دلخورم کلیپ اهنگ به جون دوتامون ازت دلخورم کد پیشواز به جون دوتامون ازت دلخورم متن اهنگ های محمد نجم و مرتضی پاشایی آهنگ دلخورم ازت عشقم متن آهنگ به جون هر دوتامون ازت دلخورم متن آهنگ محمد نجم ازت دلگیرم متن آهنگ محمد نجم تو کجایی متن آهنگ دلخورم ازت فاتح نورایی متن اهنگ محمد نجم کد اهنگ پیشواز بجون دوتامون ازت دلخورم متن آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو