loading...

نایس موزیک

چشمات مال من دستات مال من حرفاتو بزار کنار بریم باهم یه بار هر کاری کردم برگردی تو ولی تلفن رو قطع میکردی دلم میخواست بودی باهام بغلتو چقدر میخام... کد آهنگ پیشواز همراه اول چشمات مال من دستات مال

حسین بازدید : 78 چهارشنبه 19 دی 1397

چشمات مال من دستات مال من حرفاتو

بزار کنار بریم باهم یه بار هر کاری کردم

برگردی تو ولی تلفن رو قطع میکردی دلم

میخواست بودی باهام بغلتو چقدر میخام...

کد آهنگ پیشواز همراه اول چشمات مال من دستات مال من حرفاتو  ,کد آهنگ پیشواز ایرانسل چشمات مال من دستات مال من حرفاتو  ,دانلود آهنگ چشمات مال من دستات مال من حرفاتو  با کیفیت 320,متن آهنگ چشمات مال من دستات مال من حرفاتو  ,متن آهنگ,دانلود آهنگ جدید چشمات مال من دستات مال من حرفاتو ,دانلود آهنگ,

 

 

دانلود اهنگ چشمات مال من دستات مال من حرفاتو 

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ                        

آهنگ*چشمات مال من دستات مال من حرفاتو  * در آرشیو ما موجوده 

برای درخواست آهنگ به شماره ام در تلگرام پی ام دهید

8990 610 0930                

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

 







برچسب ها چشمات مال من دستات مال من حرفاتو بزار کنار بریم باهم یه بار هر کاری کردم برگردی تو ولی تلفن رو قطع میکردی دلم میخواست بودی باهام بغلتو چقدر میخام... کد آهنگ پیشواز همراه اول چشمات مال من دستات مال من حرفاتو کد آهنگ پیشواز ایرانسل چشمات مال من دستات مال من حرفاتو دانلود آهنگ چشمات مال من دستات مال من حرفاتو با کیفیت 320 متن آهنگ چشمات مال من دستات مال من حرفاتو متن آهنگ دانلود آهنگ جدید چشمات مال من دستات مال من حرفاتو دانلود آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو