loading...

نایس موزیک

دانلود آهنگ به این قشنگی از میلاد نور محمد با لینک مستقیم نوع آهنگ : آهنگ شاد نوستالژی قدیمی همراه با متن آهنگ : تورو با تمام خوبی و بدی  تورو با هرچی که هستی دوس دارم توی لحظه های بیداری و

حسین بازدید : 0 سه شنبه 22 مهر 1399

دانلود آهنگ به این قشنگی از میلاد نور محمد با لینک مستقیم

نوع آهنگ : آهنگ شاد نوستالژی قدیمی

همراه با متن آهنگ :

تورو با تمام خوبی و بدی 

تورو با هرچی که هستی دوس دارم

توی لحظه های بیداری و خواب

توی هشیاری و مستی دوس دارم

حتی وقتی میگی دوسم نداری

تورو با یه دنیا غصه دوس دارم

حتی وقتایی که شیرین نمیشی

من تورو قصه به قصه دوس دارم

تورو با تموم شادی و غمت

حالا از همیشه بیشتر میخوامت

تورو تا وقتی نفس تو سینه هست

تورو تا لحظه ی آخر میخوامت

تورا حتی وقتی که بی محبتی

حتی وقتی مثل سنگی دوس دارم

دیگه تنهام نمیزاری وقتی که

من تورو به این قشنگی دوس دارم

من تورو به این قشنگی دوس دارم

تورو با تموم شادی و غمت

حالا از همیشه بیشتر میخوامت

تورو تا وقتی نفس تو سینه هست

تورو تا لحظه ی اخر میخوامت

تورو حتی وقتی بی محبتی

حتی وقتی مث سنگی دوس دارم

دیگه تنهام نمیزاری وقتی که

من تورو به این قشنگی دوس دارم

من تورو به این قشنگی دوس دارم

دانلود آهنگ با کیفیت 128







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو