loading...

نایس موزیک

,    دانلود اهنگ دوباره باز هم صداتو بردی بالا,    دانلود اهنگ جدید اشوان دارم عاشق میشم,    اهنگ جدید اشوان دوباره تو,    دانلود اهنگ اشوان

حسین بازدید : 15 پنجشنبه 01 اسفند 1398


,    دانلود اهنگ دوباره باز هم صداتو بردی بالا
,    دانلود اهنگ جدید اشوان دارم عاشق میشم
,    اهنگ جدید اشوان دوباره تو
,    دانلود اهنگ اشوان دارم عاشق میشم
,    دانلود اهنگ جدید اشوان منو دریاب
,    دانلود اهنگ اشوان دوباره تو
,    دانلود اهنگ اشوان مغرور
,    اهنگ جدید اشوان تولد
,    متن اهنگ مقصر اشوان
,    دانلود آهنگ جدید
,   

 

 

دوباره باز هم صداتو بُردی بالا… ♩♬

میگی تموم میشه  ♩♬

میری همین حالا… ♩♬

بزار راحت بشه… ♩♬

این دله بی‌طاقتم… ♩♬

بیداریای هر شب ♩♬

دیگه شد ع ا د ت م ♩♬

گریه نکن جونم برو پی آیندت… ♩♬

میخوام بیاد بیارم صُورتو نازُ با لبخند… ♩♬

 

دانلود آهنگ با کیفیت عالی (320)

 







برچسب ها دانلود اهنگ دوباره باز هم صداتو بردی بالا دانلود اهنگ جدید اشوان دارم عاشق میشم اهنگ جدید اشوان دوباره تو دانلود اهنگ اشوان دارم عاشق میشم دانلود اهنگ جدید اشوان منو دریاب دانلود اهنگ اشوان دوباره تو دانلود اهنگ اشوان مغرور اهنگ جدید اشوان تولد متن اهنگ مقصر اشوان دانلود آهنگ جدید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو