loading...

نایس موزیک

,    دانلود اهنگ ببخشید اگه خواستم مال من باشی,    دانلود اهنگ ببخشید اگه خواستم مال من باشی میرم یه جوری که انگار نبودم,    آهنگ ببخشید اگه خواستم مال من

حسین بازدید : 195 جمعه 26 مهر 1398



,    دانلود اهنگ ببخشید اگه خواستم مال من باشی
,    دانلود اهنگ ببخشید اگه خواستم مال من باشی میرم یه جوری که انگار نبودم
,    آهنگ ببخشید اگه خواستم مال من باشی میرم یه جوری که انگار نبودم
,    دانلود اهنگ ببخشید اگه میخواستم مال من باشی
,    ببخشید اگه خواستم ماله من باشی
,    ببخشید اگ خواستم مال من باشی
,    ببخشید اگه خواستم مال من باشی میریم یه جوری که انگار نبودم
,    دانلود اهنگ میرم یه جوری که انگار نبودم
,    دانلود اهنگ میرم یه جوری ک انگار نبودم
,   

شبا به اسمون تیره خیره ستارم کوش پس
ساعت ها دونه دونه میره زیره چشا کبودن
ببخشيد اگه خواستم مال من باشي ميرم يه جوري كه انگار نبودم

 

http://entermusic.ir/


اگه مال من باشی کمی ندارم
اگه مال من باشی دیگه غمی ندارم
اگه چشماتو داشتم دنیا حرف نداشت
بده به من دستتو اگه مال من باشی
تنهام تنهاتر از هر کی بگی
بی تو من تنهام نذاری از پیشم بری
تنهام تو دنیای نامهربون
بی تو من تنهام تو رو خدا پیشم بمون

دانلود آهنگ با کیفیت اصلی و اورجینال

 








برچسب ها دانلود اهنگ ببخشید اگه خواستم مال من باشی دانلود اهنگ ببخشید اگه خواستم مال من باشی میرم یه جوری که انگار نبودم آهنگ ببخشید اگه خواستم مال من باشی میرم یه جوری که انگار نبودم دانلود اهنگ ببخشید اگه میخواستم مال من باشی ببخشید اگه خواستم ماله من باشی ببخشید اگ خواستم مال من باشی ببخشید اگه خواستم مال من باشی میریم یه جوری که انگار نبودم دانلود اهنگ میرم یه جوری که انگار نبودم دانلود اهنگ میرم یه جوری ک انگار نبودم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو