loading...

نایس موزیک

  عاشقونه باز صدا کن اسممو اون چشات طوفانی کرده حالمو لحظه رفتن تو به دست تو خیره شدم دعا داره اسم تو خدا رو فریاد میزنم نبودنت عذابه واسم خواب و خیاله نه دیگه نمیتونم بدون تو عذابه لحظه ر

حسین بازدید : 45 پنجشنبه 18 اردیبهشت 1399

 

عاشقونه باز صدا کن اسممو

اون چشات طوفانی کرده حالمو

لحظه رفتن تو به دست تو خیره شدم

دعا داره اسم تو خدا رو فریاد میزنم

نبودنت عذابه واسم خواب و خیاله

نه دیگه نمیتونم بدون تو عذابه

لحظه رفتن من یادت باشه غصه هام رو دوشمه یادت باشه

 

تو نخواستی قلبمو ، مرهم وجودمو

باز شکستی قلبمو باز شکستی قلبمو

لحظه رفتن من یادت باشه غصه هام رو دوشمه یادت باشه

تو نخواستی قلبمو مرهم وجودمو

باز شکستی قلبمو باز شکستی قلبمو

دانلود آهنگ جدید حسین عامری عاشقونه باز صدا کن اسممو از تهران دانلود

ای امان روزگار ای امان روزگار ای امان روزگار ای امان روزگار ای امان روزگار

ای امان روزگار ای امان روزگار ای امان روزگار ای امان روزگار ای امان روزگار

میدونم این حال من واست مهم نبوده و نیست

ندیدی حال منو تو سینه تو دلی نیست

بزرگترین گناه من نگاه به چشمای تو بود

قصه عشق من و تو یه دروغ ساده بود

قصه عشق من و تو یه دروغ ساده بود

لحظه رفتن من یادت باشه غصه هام رو دوشمه یادت باشه

تو نخواستی قلبمو ، مرهم وجودمو

باز شکستی قلبمو باز شکستی قلبمو

لحظه رفتن من یادت باشه غصه هام رو دوشمه یادت باشه

تو نخواستی قلبمو مرهم وجودمو

باز شکستی قلبمو باز شکستی قلبمو







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو