loading...

نایس موزیک

,    ,    دانلود آهنگ نذار کم شم از آغوشت,    سامان جلیلی پناه,    دانلود آهنگ جدید سامان جلیلی هوای خونه,    دانلود اهنگ سام

حسین بازدید : 0 سه شنبه 21 آبان 1398


,   
,    دانلود آهنگ نذار کم شم از آغوشت
,    سامان جلیلی پناه
,    دانلود آهنگ جدید سامان جلیلی هوای خونه
,    دانلود اهنگ سامان جلیلی ستایش
,    دانلود آهنگ من من من سامان جلیلی
,    دانلود اهنگ جدید سامان جلیلی بنام تقاص
,    دانلود اهنگ جدید سامان جلیلی رفت
,    دانلود آهنگ همین که هستی باش برام سامان جلیلی
,    تقاص سامان جلیلی
,   
,   

https://nicmusic.net/1395/08/panah/

پناه آخر من باش ، شده رویات همه چیزم

دارم ترسامو هر لحظه تو آغوش تو میریزم

یه باور جهان من با احساس تو درگیره

یه عمره باورم میرم تو هوست نفسگیره

نمی خوام دل بسوزونه کسی از بین آدم ها

تو که ناجی م نباشی همون بهتر بشم تنها

همیشه درد تنهایی یه باری شد روی دوشت

تو این دنیای بی رحمی نذار کم شم از اغوشت

نذار کم شم از اغوشت نذار کم شم از اغوشت

♫♫♫

آهنگ سامان جلیلی به نام پناه

♫♫♫

کنار اومد دلت هر بار با تکرار گناه من

چقد عشق تو بی مرزه بازم شد جون پناه من

تموم …. شکستم مونده توی قلبم

یه پرسش توی ذهنم هست کی آدم میشه این آدم

نمی خوام دل بسوزونه کسی از بین آدم ها

تو که ناجی م نباشی همون بهتر بشم تنها

همیشه درد تنهایی یه باری شد روی دوشت

تو این دنیای بی رحمی نذار کم شم از اغوشت

نذار کم شم از اغوشت نذار کم شم از اغوشت

 

دانلود آهنگ - ( کیفیت عالی 320 ) دانلود آهنگ - ( کیفیت خوب 128 )

 







برچسب ها دانلود آهنگ نذار کم شم از آغوشت سامان جلیلی پناه دانلود آهنگ جدید سامان جلیلی هوای خونه دانلود اهنگ سامان جلیلی ستایش دانلود آهنگ من من من سامان جلیلی دانلود اهنگ جدید سامان جلیلی بنام تقاص دانلود اهنگ جدید سامان جلیلی رفت دانلود آهنگ همین که هستی باش برام سامان جلیلی تقاص سامان جلیلی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو