loading...

نایس موزیک

,    متن آهنگ محلی این رسم دل بردن نبود,    متن اهنگ مصطفی ابراهیمی,    مصطفی ابراهیمی بی وفا,    آهنگ آتش به قلبم زدی این رسم دل بردن نبود,

حسین بازدید : 7 دوشنبه 02 دی 1398


,    متن آهنگ محلی این رسم دل بردن نبود
,    متن اهنگ مصطفی ابراهیمی
,    مصطفی ابراهیمی بی وفا
,    آهنگ آتش به قلبم زدی این رسم دل بردن نبود
,    متن اهنگ مصطفی ابراهیمی دل بی صاحب
,    متن اهنگ علی سلامی دل بی صاحبم عاشق نشو
,    متن اهنگ عاشق نشو ای دل از مصطفی ابراهیمی
,    متن اهنگ مصطفی ابراهیمی ببم
,    متن اهنگ محلی لعنت به این دلدادگی
,    متن آهنگ

چقدر آتش به قلب من زدی این رسم دل بردن نبود

آتیش به این خرمن زدی این رسم دل بردن نبود

ای وای رقیبم اومدی این کمتر از مردن نبود

این کمتر از مردن نبود این رسم دل بردن نبود آی

داری تگر به این دل میزنی انصاف نداری ای خدا

دانلود آهنگ چقدر آتش به قلب من زدی (بی وفا) از مصطفی ابراهیمی

چو این دل تو آهنی انصاف نداری ای خدا

الهی دنیای منی که بر نمیگرده خدا

که بر نمیگرده خدا انصاف نداری ای خدا جان…

تا بسوزه دنیا بسوزه عاشق از عشق که غم داره به کامش اینم کار زمونست

همینه که میگن آقا وفا نداره دنیا که دنیای تو دخترونست

دانلود آهنگ قدیمی دهه ی هفتاد

تا بسوزه دنیا بسوزه عاشق از عشق که غم داره به کامش اینم کار زمونست

همینه که میگن آقا وفا نداره دنیا که دنیای تو دخترونست

دل بی صاحبم عاشق نشو لعنت به این دلدادگی

هی همدم هق هق نشو لعنت به این دلدادگی

با قلب این عاشق بدی لعنت به تو ای زندگی

لعنت به این دلدادگی لعنت به این دلدادگی

منو درگیر تنهایی نکن آتیش میگیره این دلم

درگیر رسوایی نکن آتیش میگیره این دلم

میسازم از کار دلم آروم میگیری کی دلم…

آروم میگیری کی دلم آتیش میگیره این دلم

تا بسوزه دنیا بسوزه عاشق از عشق که غم داره به کامش اینم کار زمونست

همینه که میگن آقا وفا نداره دنیا که دنیای تو دخترونست.







برچسب ها متن آهنگ محلی این رسم دل بردن نبود متن اهنگ مصطفی ابراهیمی مصطفی ابراهیمی بی وفا آهنگ آتش به قلبم زدی این رسم دل بردن نبود متن اهنگ مصطفی ابراهیمی دل بی صاحب متن اهنگ علی سلامی دل بی صاحبم عاشق نشو متن اهنگ عاشق نشو ای دل از مصطفی ابراهیمی متن اهنگ مصطفی ابراهیمی ببم متن اهنگ محلی لعنت به این دلدادگی متن آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو