loading...

نایس موزیک

,    ,    دانلود اهنگ کردی باران بارانه از فرشاد جوانرویی,    دانلود اهنگ باران بارانه فرشاد جوانرودی,    اهنگ فرشاد جوانرودی باران بارانه,&

حسین بازدید : 5692 یکشنبه 02 تیر 1398


,   
,    دانلود اهنگ کردی باران بارانه از فرشاد جوانرویی
,    دانلود اهنگ باران بارانه فرشاد جوانرودی
,    اهنگ فرشاد جوانرودی باران بارانه
,    دانلود آهنگ باران بارانه نم نم ترمی کرد
,    دانلود فول البوم فرشاد جوانرودی
,    دانلود آهنگ باران بارانه عزیزکم
,    دانلود اهنگ فرشاد جوانرودی
,    تمام اهنگ های فرشاد جوانرویی
,    دانلود اهنگ کردی باران بارانه نم نم ترمی کرد

 

ده مرم به بی تو من به تنیایی

میمیرم من بی تو از تنهایی

ده مرم اگر بکی بحثی جیایی

میمیرم اگه حرف جدایی رو بزنی

وکو یعقوب له دوری یوسفه

مثل یعقوب از دوری یوسف

کوچ عه کا له دو دیده م روشنایی

کوچ میکنه از چشمام روشنایی ( چشمام کور میشه )

دنیام بی تو وک جهنمه

دنیای من بدون تو مثل جهنمه

بزه ی نایتو به م گریانومه

دلت نمیسوزه برای گریه هام؟

دنیا دلی دسی لی بکیشه

تموم دنیا بهم میگن ازش دست بکش ( بیخیالش شو )

نازانن او آرامی گیانمه

نمیدونن که اون آروم جونمه

ده مرم به بی تو من به تنیایی

میمیرم من بی تو از تنهایی

ده مرم اگر بکی بحثی جیایی

میمیرم اگه حرف جدایی رو بزنی

وکو یعقوب له دوری یوسفه

مثل یعقوب از دوری یوسف

کوچ عه کا له دو دیده م روشنایی

کوچ میکنه از چشمام روشنایی ( چشمام کور میشه )

چی بکم دمی ناچی له خیالم

چیکار کنم یک لحظه از توی خیالم نمیره

له کیوی ببینی ژیانی تالم

کجایی ببینی تلخی غمم رو

بو واته پیم کرد آخر تو ظالم

چرا اینجوری به سرم آخه تو ظالم

تو روژتید و شکاند دو بالم

 تو رفتی و دو تا بالم رو شکستی

ده مرم به بی تو من به تنیایی

میمیرم من بی تو از تنهایی

ده مرم اگر بکی بحثی جیایی

میمیرم اگه حرف جدایی رو بزنی

وکو یعقوب له دوری یوسفه

مثل یعقوب از دوری یوسف

کوچ عه کا له دو دیده م روشنایی

کوچ میکنه از چشمام روشنایی ( چشمام کور میشه )

 

 

دانلود آهنگ با کیفیت 320

 


https://www.kord-song.ir







برچسب ها دانلود اهنگ کردی باران بارانه از فرشاد جوانرویی دانلود اهنگ باران بارانه فرشاد جوانرودی اهنگ فرشاد جوانرودی باران بارانه دانلود آهنگ باران بارانه نم نم ترمی کرد دانلود فول البوم فرشاد جوانرودی دانلود آهنگ باران بارانه عزیزکم دانلود اهنگ فرشاد جوانرودی تمام اهنگ های فرشاد جوانرویی دانلود اهنگ کردی باران بارانه نم نم ترمی کرد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو