دانلود آهنگ کامیار چی سرم اومد

Download Music Kamyar Chi Saram Umad

آهنگ کامیار بنام چی سرم اومد

مُشت من و سر سختى ديوار

مُشت من و بى رحمى شيشه

دانلود آهنگ کامیار چی سرم اومد

متن آهنگ چی سرم اومد از کامیار

مُشت من و سر سختى ديوار

مُشت من و بى رحمى شيشه

من مشت ميكوبم و ميدونم

كه قابِ عكسِ بهترى ميشه

چشمامو رو گذشته مى بندم

يادم نيُفته چى سَرم اومد

بي تو ستاره هاىِ دنيامو

هر دفعه كه شِمُردم ، كَم اومد

چيزى نميخوام بشنوم چیزى ندارى كه بگى

chizi nemikham beshnavam chizi nadari ke begi

دلگيرم از عمرى كه رفت دلگيرم از اين زندگى

delgiram az omri ke raft delgiram az in zendegi

چيزى نميخوام بشنوم چیزى ندارى كه بگى

chizi nemikham beshnavam chizi nadari ke begi

دلگيرم از عمرى كه رفت دلگيرم از اين زندگى

delgiram az omri ke raft delgiram az in zendegi

از وقتى رفتى كوچمون خيسه

از وقتى رفتى آسمون اَبره

واسه تو شادى آرزو كردم

واسه خودم هم آرزوم صَبره

به آينه تلقين مى كنم هرشب

كه حُرمت اين عشقو نشكستى

با اين كه خيلى وقته دل كَندى

هرجايى كه باشم تو هم هستى

چيزى نميخوام بشنوم چیزى ندارى كه بگى

chizi nemikham beshnavam chizi nadari ke begi

دلگيرم از عمرى كه رفت دلگيرم از اين زندگى

delgiram az omri ke raft delgiram az in zendegi

چيزى نميخوام بشنوم چیزى ندارى كه بگى

chizi nemikham beshnavam chizi nadari ke begi

دلگيرم از عمرى كه رفت دلگيرم از اين زندگى

delgiram az omri ke raft delgiram az in zendegi

ترانه آهنگ چی سرم اومد از کامیار 

چيزى نميخوام بشنوم چیزى ندارى كه بگى

chizi nemikham beshnavam chizi nadari ke begi

دلگيرم از عمرى كه رفت دلگيرم از اين زندگى

delgiram az omri ke raft delgiram az in zendegi

چيزى نميخوام بشنوم چیزى ندارى كه بگى

chizi nemikham beshnavam chizi nadari ke begi

دلگيرم از عمرى كه رفت دلگيرم از اين زندگى

delgiram az omri ke raft delgiram az in zendegi